Gezellige,spontane,leuke topmeiden gezocht omg Haarlem

30-09-2009 08:58 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
He viva meiden,

Ik ben vorig jaar vanuit Groningen naar Haarlem (Velserbroek) verhuisd voor mijn grote liefde. Jaja, wat liefde je al dan niet laat doen he. Op zich heb ik het hier wel naar mijn zin maar al mijn vriendinnen wonen in Groningen of Amsterdam waardoor ik de gezellige spontane etentjes, bioscoopjes, shopdagjes enz. wel een beetje mis. Ik heb gelukkig al wel wat leuke mensen leren kennen via werk/sport maar het lijkt me leuk om in contact te komen met andere gezellige meiden die hun vriendenkring ook uit willen breiden.

Lijkt het je gezellig om eens te mailen om te kijken of het klikt? Dan hoor ik graag van je!

Groetjes Marlien
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marlien, wij hebben onlangs met een paar meiden wat afgesproken in Haarlem en het was erg gezellig. Nu heb ik een hyvessite aangemaakt om makkelijker te communiceren enz. Dus als je zin hebt kun je een uitnodiging sturen! Dan voeg ik je toe Het adres is http://vivameidenhaarlem.hyves.nl/ Omdat de site pas net geopend is heeft nog niet iedereen zich toegevoegd. Dus wie weet tot ziens!! Groetjes Tanja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven