Gezellige vriendin uit Delft en/of Leiden gezocht!!
vrijdag 11 september 2009 om 12:01
Hi there,
Ik ben een een gezellige meid van 22 jaar en woonachtig in Delft.
Ik kom uit Leiden en ben daar ook vaak te vinden. k zou graag in contact komen met meiden van 22-26 uit omgeving om af en toe wat mee af te spreken.
theeleuten/kletsen, kroegje pakken, uitgaan, uit eten, winkelen, is allemaal best!
Groetjes en misschien tot snel!
Ik ben een een gezellige meid van 22 jaar en woonachtig in Delft.
Ik kom uit Leiden en ben daar ook vaak te vinden. k zou graag in contact komen met meiden van 22-26 uit omgeving om af en toe wat mee af te spreken.
theeleuten/kletsen, kroegje pakken, uitgaan, uit eten, winkelen, is allemaal best!
Groetjes en misschien tot snel!
maandag 14 september 2009 om 21:36
Hoi Redken!
Je had ook een berichtje geplaatst bij het 'Den Haag' oproepje zag ik. Daar heb ik ook een reactie geplaatst maar hier voor de zekerheid ook nog maar één.
Zelf ben ik 24 en net uit Groningen in Den Haag komen wonen. Ik studeer in rotterdam dus kom dagelijks langs Delft met de trein. De dingen die je noemde vind ik ook allemaal leuk.
Ik hoop van je te horen op mn mailadres (amelie85@live.nl)
Groetjes Amelie85
Je had ook een berichtje geplaatst bij het 'Den Haag' oproepje zag ik. Daar heb ik ook een reactie geplaatst maar hier voor de zekerheid ook nog maar één.
Zelf ben ik 24 en net uit Groningen in Den Haag komen wonen. Ik studeer in rotterdam dus kom dagelijks langs Delft met de trein. De dingen die je noemde vind ik ook allemaal leuk.
Ik hoop van je te horen op mn mailadres (amelie85@live.nl)
Groetjes Amelie85
zondag 20 september 2009 om 19:49
zondag 20 september 2009 om 22:52
Hoi Lis,
Leuk dat je een berichtje achterlaat! en 20 mag ook;)
Je kan me mailen lien125@hotmail.com is mijn mailadres.
Groetjes en tot mails!
Leuk dat je een berichtje achterlaat! en 20 mag ook;)
Je kan me mailen lien125@hotmail.com is mijn mailadres.
Groetjes en tot mails!