Gezellige vriendinnetjes gezocht uit Amsterdam

26-11-2009 14:59 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik weet het: er zijn al meerdere fora over Amsterdam, maar deze zijn vaak niet meer actief enzo.

Daarom start ik graag een nieuw forum om in contact te komen met meiden die net zoals ik graag nieuwe vriendinnen willen ontmoeten!

Ik ben Fleur, studeer al twee jaar aan de universiteit en woon sinds een paar maandjes ook in Amsterdam. Superleuk natuurlijk, maar ik ervaar nu zelf het bekende probleem dat ik hier niet echt mensen ken. Zeker de eerste maanden in zo'n 'nieuwe' stad kunnen daarom soms nogal ehh... wennen zijn!

Ik ben 22 jaar en hou van mode, dansen, winkelen, tekenen, films kijken, heerlijk dineren enzovoort. Dus als je jezelf hierin herkent (en ook een béétje van dezelfde leeftijd bent), reageer dan op mijn berichtje...

Liefs!
Heey flurr,

Ik herken mezelf in jouw berichtje!

Ik ben zelf ook 22 jaar en woon in de omgeving van Amsterdam. Ik studeer niet meer, ik werk op dit moment onder andere als visagist bij een parfumerie. Ik hou ook van mode, dansen, winkelen, stappen etc

Ik kijk trouwens niet supervaak op dit forum, dus misschien handig om mijn email adres te geven; butterfly2009@live.nl

Ik hoop iets van je te horen ;)

Liefs
H
hi flurr

ik herken me zeker in je berichtje.

Al woon ik al wat langer in Amsterdam. Ik studeer ook nog en werk daarbij ook, want van de stuffie kun je natuurlijk niet leven. Denk dat we qua raakvlakken el overeen komen, ik ben 23, creatief en hou ook van uitgaan, winkelen, creatief doen enz.

Laat maar een berichtje achter (als dat kan)

hoop snel wat van je te horen.

x
Hoi Fleur,

Ik herken me zeker in jouw reactie. Ik woon al een tijdje in Amsterdam en ben nog steeds op zoek naar gezellige vriendinnen waar je leuke dingen mee kunt doen. Ik ben 23 jaar en net afgestudeerd en hou van winkelen, stappen, uit eten gaan, koken, tijdschriften, films kijken etc. Aan welke universiteit studeer je?

Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven