Gezelligheid in Twente

24-08-2025 14:05 2 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal,

Ik ben op zoek naar gezellige contacten/ vriendschappen in omgeving Twente. Ik heb gemerkt dat veel van mijn vrienden momenteel nogal druk zijn (met gezinnen/ partners etc) en minder behoefte hebben aan frequent leuke dingen doen met vriendinnen. Zelf (begin 40) ben ik single, heb geen kinderen, en merk ik dat het, naast mijn drukke job, toch wel kriebelt om weer eens wat vaker af te spreken om (spontaan) leuke dingen te gaan doen in mijn vrije tijd. Ik ben een allesgenieter. Hou van uitgaan/ uit eten/ terras, culturele uitstapjes, kaarten/ bordspelletjes spelen, wandelen/ sporten, dieren, uren kletsen of gewoon lekker koken.

Word jij hier ook blij van? Of weet je nog meer leuks? En zou je ondertussen ook je kring wat willen vergroten? Stuur me dan een berichtje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi! Ik vind het wel leuk om verder kennis te maken / te kletsen. Ik woon ook in Twente, drukke baan en single.
Heb ook veel vriendinnen met jonge kinderen die dus in een andere levensfase zitten en daardoor minder tijd hebben om (spontaan) iets leuks te gaan doen.
Verder hebben we behoorlijk dezelfde interesses! Ik ben dol op koken (wil graag een kookclubje starten), dieren, hapje eten in restaurants, wandelen, spelletjes, cultuur snuiven en gezelligheid!
Misschien leuk om even prive wat berichten uit te wisselen als dat kan?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven