Gezelligheid Tilburg e.o.

16-04-2009 18:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wonen jouw vriendinnen bijna allemaal in een andere stad?

Ik (29jr) zoek gezellige, spontane meiden die met mij terrasjes willen pakken, koken, sporten, uitgaan, avondje thuis met film/spelletje of goed gesprek...kortom sta voor alles open.

Spreekt dit je aan? Dan hoor ik graag van je!

Groetjes,

Kim
Meiden zat: Vriendinnen gezocht omg. Tilburg

Stond onder Contract 2 oproepjes onder die van jou....
Hoi Kim...

heb net ook op het andere gereageerd...

maar ben ook 29..en had beetje zelfde inhoud wat bericht betreft als wat jij schrijft...

grtjs Danielle

icefairy_ice@hotmail.com
Carpe Diem
Hoi fluiter,

Klinkt gezellig!

met dit weer lekker op het terras, een avondje de kroeg in of juist een avondje thuis met een spel. Het spreekt me allemaal wel aan eigenlijk.

Ben 25 jaar, single. en woon in Tilburg.

Zal je wel even toevoegen aan mn vriendennetwerk hier zodat ik je mn mailadres kan doorgeven.

Zie trouwens dat je ook op zoek bent naar iemand om mee te sporten.

Sinds kort is er een volleybalgroepje gestart in Tilburg, daarvoor heeft ook een oproepje op het viva forum gestaan.

Sinds kort doe ik daar ook aan mee, we zijn nog niet met zoveel meiden dus nieuwe meiden zijn nog van harte welkom.

Ervaring is niet nodig. Dat leer je vanzelf wel.

We volleyballen iedere dinsdagavond.

Zo, dat is wel een heel verhaal voor een eerste kennismaking.

Groetjes

Tea_Time
Hey kim,

Jouw oproep spreekt me wel aan!!

Ik ben zelf 27 jaar en ook vrijgezel, ook ik zoek iemand (of meerdere mensen) om leuke dingen mee te doen zoals stappen, sporten, winkelen, en op vakantie te gaan.

Groetjes miranda
Hi Miranda,

Leuk dat je reageert! Ik mail inmiddels met Tea Time en Danielle, maar stuur jou ook even een berichtje, dan kunnen we elkaar toevoegen op msn-mailcontact.

gr,

kim
Hoi Kim,

Ben je nog steeds op zoek naar een vriendinnetje in de buurt? Ik ben verhuisd naar Tilburg en ken hier nog niet zoveel mensen. Ik ben Marianne, 26 jaar, en ik werk in de jeugdhulpverlening. Verder vind ik hardlopen en salsa dansen erg leul. Ik vind het fijner om individueel af te spreken en dan niet 1 keer per maand ofzo, als het klikt tenminste.

Als je een keertje met me wilt afspreken om ergens wat te drinken en kennis te maken, moet je het maar laten weten

Groetjes Marianne
Hoi Marianne,

natuurlijk lijkt me dat gezellig. Ik ben afgelopen weekend met Danielle wat gaan drinken. Zullen we even email uitwisselen achter de schermen?

Groetjes,

Kim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven