Gezelligheid!

24-11-2013 00:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn drie jonge 30ers, die elkaar nog niet zo lang kennen, en regelmatig afspreken om wat leuks te ondernemen.

We zouden het leuk vinden om ons groepje uit te breiden; hoe meer zielen, hoe meer vreugde!

Het zou makkelijk zijn als je uit de regio Utrecht/Amsterdam komt en zin hebt om eens per maand af te spreken!

Dingen die we samen kunnen doen:

kook&borrelavondjes, spelletjes, theater, livemuziek, dans, festivals, sportieve activiteiten zoals wintersport, watersport maar ook een dagje strand, 's avonds de stad in, een weekendje weg of iets anders nieuws. Het belangrijkste is ongedwongen gezelligheid.

Ben je happy, maar vind je het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, stuur ons dan een mailtje waarin je wat vertelt over jezelf. Wie weet wat voor mooie vriendschappen eruit voort kunnen komen!
Hi!

Leuke oproep! Kan ik me helemaal in vinden!

Strandfeest, tapas, cocktails, sushi, shoppen, Parade, reizen, stedentrips, festivals, dansen, koken, lang tafelen, sporten, I love it!

Het lijkt me leuk om van jullie te horen!

Grz

amersfoort1978@gmail.com
Hoi,

Ik reageer op jullie oproep omdat ik zelf ook een soortgelijke oproep heb geplaatst.Zou het leuk om met meer mensen in contact te komen met soortgelijke intresses. Zelf hou ik van gezelligheid muziek. mocht je intresse hebben hoor ik het wel.
Leuk oproepje! Kan ik mij helemaal in vinden. Ik heb zelf al eens een FB groep opgericht met allemaal leuke dames en daar leuke vriendinnen aan over gehouden.

Maar ik heb weer zin om leuke nieuwe dames te ontmoeten.

Mail maar: ywtje@hotmail.com
Leuk idee! Mijn mail is druifje86@gmail.com
hoi,

echt een leuk idee.. wil graag mee doen met jullie clubje. mijn mailis- neelamgupta24@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven