Gezocht: Arnhemse gezelligheid

10-01-2009 23:31 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Woon jij in Arnhem en heb je ook zin om leuke dingen te ondernemen? Dan zou ik (28) je graag leren kennen. Door het werken en studeren heb ik in verschillende steden in het land gewoond en sinds 1,5 jaar woon ik in Arnhem. Ik heb alleen gemerkt dat het lastiger is om, als onbekende in een nieuwe stad met een drukke baan in Amersfoort, nieuwe mensen te ontmoeten.

Ik zoek meiden die ook houden van een drankje doen, shoppen, avondje schouwburg, hapje eten, misschien samen sporten, salsa les, enz.. Herken jij dat, dan hoor ik graag van je!

Groetjes Marieke
Hoi Esther, Tiuu en 'Its me here' (sorry, klinkt een beetje raar, hihi). Leuk dat jullie een berichtje hebben geplaatst. Er hebben veel mensen geregaeerd de afgelopen maanden en volgens mij zijn er wel wat contacten ontstaan. Er is niet één grote groep of zo.

Ik heb je jullie net uitgenodigd als vriend, als jullie deze uitnodiging accepteren dan kan je prive berichten sturen. Dat is handiger voor het uitwisselen van emailadressen, ben er niet zo dol op om die hier online neer te zetten.

Hopelijk tot snel! Marieke
Hallo!

Er zijn zoveel enthousiaste reacties hier!! Mag ik me ook aansluiten?? Ik ben 25 jaar en woon sinds een half jaar weer in de buurt. Het lijkt me heel erg leuk om gezellige meiden te leren kennen!!

groetjes!
Hallo,

Ik heb net ook een berichtje op het topic van Sandra geplaatst, maar doe het voor de zekerheid ook maar even hier....

Ik ben 27 en sinds 2 maanden weer vrijgezel na een lange relatie. Ik woon nu in Velp en werk in Arnhem. Nu ik weer alleen ben, merk ik dat mijn gesettelde vriendinnen natuurlijk hun eigen leven hebben, en heb ik behoefte om weer nieuwe mensen te leren kennen om gezellig mee te stappen etc.

Ik hoop dat ik me nog aan kan sluiten....? Mijn mail: marciav1982@hotmail.com

Groetjes
Hoi Marie27! Met de vier meiden hierboven zijn we sinds afgelopen week aan het mailen, maar tuurlijk kan je nog aansluiten. Ik heb je net een uitnodiging gestuurd om vrienden te worden. Als je die accepteerd kunnen we even mailadressen uitwisselen.

Tot snel?! Groetjes Marieke
Hoi Marieke,

Ik heb je uitnodiging niet ontvangen dus heb jou maar even uitgenodigd. Hoop dat het gelukt is!

Groetjes
Hallo dames,

Ik zie dat de laatste post al even geleden is, hoop dat dit topic nog actief is.

Ik wil ook graag wat meer mensen ontmoeten in en om Arnhem.

Ik woon sinds begin dit jaar in Arnhem, ben 24 jaar en vaak in voor een terrasje, park hangen, film of kroeg avond. Het probleem is alleen dat mijn vriendinnen in het westen van het land wonen en dus niet last minute te porren zijn, mijn vriend heeft ook niet altijd de puf om mee te gaan.

Het lijkt me leuk om meiden in Arnhem te ontmoeten met wie ik o.a. bovenstaande activiteiten kan ondernemen.

Groetjes

Marlou // missmarlou@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven