Gezocht: Arnhemse gezelligheid
zaterdag 10 januari 2009 om 23:31
Hoi!
Woon jij in Arnhem en heb je ook zin om leuke dingen te ondernemen? Dan zou ik (28) je graag leren kennen. Door het werken en studeren heb ik in verschillende steden in het land gewoond en sinds 1,5 jaar woon ik in Arnhem. Ik heb alleen gemerkt dat het lastiger is om, als onbekende in een nieuwe stad met een drukke baan in Amersfoort, nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik zoek meiden die ook houden van een drankje doen, shoppen, avondje schouwburg, hapje eten, misschien samen sporten, salsa les, enz.. Herken jij dat, dan hoor ik graag van je!
Groetjes Marieke
Woon jij in Arnhem en heb je ook zin om leuke dingen te ondernemen? Dan zou ik (28) je graag leren kennen. Door het werken en studeren heb ik in verschillende steden in het land gewoond en sinds 1,5 jaar woon ik in Arnhem. Ik heb alleen gemerkt dat het lastiger is om, als onbekende in een nieuwe stad met een drukke baan in Amersfoort, nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik zoek meiden die ook houden van een drankje doen, shoppen, avondje schouwburg, hapje eten, misschien samen sporten, salsa les, enz.. Herken jij dat, dan hoor ik graag van je!
Groetjes Marieke
vrijdag 6 februari 2009 om 10:43
Hai,
@Marieke berichtje is aangekomen, heb je mijn reply ook ontvangen?
@ allemaal Vrijdag lijkt me gezellig, hoe, wat en waar in Arnhem Tenminste als ik nog op mijn beentjes kan staan.
Merk dat ik maar 1x in de week ongeveer op dit forum kijk, dus misschien dat je wat "late reacties" van mij krijgt
Groeten
Els
@Marieke berichtje is aangekomen, heb je mijn reply ook ontvangen?
@ allemaal Vrijdag lijkt me gezellig, hoe, wat en waar in Arnhem Tenminste als ik nog op mijn beentjes kan staan.
Merk dat ik maar 1x in de week ongeveer op dit forum kijk, dus misschien dat je wat "late reacties" van mij krijgt

Groeten
Els
vrijdag 6 februari 2009 om 19:25
vrijdag 6 februari 2009 om 22:48
Hai meiden!
Wat een leuke topic! Ik ben 24 jaar en woon ook sinds kort in Arnhem. Voor vanavond ben ik helaas te laat maar lijkt me leuk om de volgende keer van de partij te zijn!
Mijn email/msn-adres is mousi2009@hotmail.com
Groetjes Sharon
Wat een leuke topic! Ik ben 24 jaar en woon ook sinds kort in Arnhem. Voor vanavond ben ik helaas te laat maar lijkt me leuk om de volgende keer van de partij te zijn!
Mijn email/msn-adres is mousi2009@hotmail.com
Groetjes Sharon
maandag 9 februari 2009 om 20:20
Hoi allemaal!
Wat leuk om te zien wat 1 oproepje doet! Ik woon sinds een half jaar in Dieren en werk in Arnhem. Lijkt me leuk om jullie eens te ontmoeten en wie weet een nieuwe vriendinnengroep te krijgen! Wanneer komen jullie weer bij elkaar? Mijn msn is brendabentlage@hotmail.com
Groetjes!
Wat leuk om te zien wat 1 oproepje doet! Ik woon sinds een half jaar in Dieren en werk in Arnhem. Lijkt me leuk om jullie eens te ontmoeten en wie weet een nieuwe vriendinnengroep te krijgen! Wanneer komen jullie weer bij elkaar? Mijn msn is brendabentlage@hotmail.com
Groetjes!
zondag 15 februari 2009 om 13:40
He meiden!
Hebben jullie inmiddels al wat afgesproken? En zijn nieuwe leden nog steeds welkom?
Ik ben 23 jaar en woon en werk sinds 1,5 jaar in Arnhem.. de meeste vriendinnen wonen helaas niet echt in de buurt, dus het lijkt me gezellig om hier ook wat mensen te hebben om lekker de stad mee in te gaan, op het terras te hangen etc.!
Groetjes!
Hebben jullie inmiddels al wat afgesproken? En zijn nieuwe leden nog steeds welkom?
Ik ben 23 jaar en woon en werk sinds 1,5 jaar in Arnhem.. de meeste vriendinnen wonen helaas niet echt in de buurt, dus het lijkt me gezellig om hier ook wat mensen te hebben om lekker de stad mee in te gaan, op het terras te hangen etc.!
Groetjes!
donderdag 19 februari 2009 om 15:13
@ Sandra mijn e-mail adres zet ik hier liever niet zo (open en bloot) in het topic. Wilde je een berichtje sturen, maar dat werkt schijnbaar alleen als je vrienden of zo bent. Al wel mijn e-mail adres naar Marieke gestuurd. Misschien doorsturen of zo?
Aankomend weekend heb ik tot dusver tijd en ben ik in Arnhem. Optie van winkelen zeker interessant Misschien dat er dit jaar ook weer eens carnaval inzit (na vertrek uit Limburg geheel niets meer aan gedaan)
Het daarop volgende weekend ben ik wrschl. elders ivm een opticienbezoekje, nieuw pootje voor mijn bril (als het mee zit kan het dit weekend al geregeld worden). Heerlijk als zaken zoals tandarts en opticien (tja als je ergens een mooie bril ziet
) (nog) op afstand zitten.
Aankomend weekend heb ik tot dusver tijd en ben ik in Arnhem. Optie van winkelen zeker interessant Misschien dat er dit jaar ook weer eens carnaval inzit (na vertrek uit Limburg geheel niets meer aan gedaan)

vrijdag 27 februari 2009 om 20:48
Hey, mochten jullie nog zin hebben om morgen wat af te spreken, stuur me dan even een mailtje (brendabentlage@hotmail.com) Ik ben tot ongeveer 11 uur 's ochtends aan het werk in Arnhem en kan daarna wel?
Merk het wel
Groetjes!
Merk het wel
Groetjes!
woensdag 11 maart 2009 om 23:36
Hoi Pluismonstertje, Leuk dat je hebt gereageerd, het is al weer even geleden dat we hier actief berichten aan het plaatsen waren. Meestal mailen/hyven/smsen we met wat mensen om iets af te spreken. Ik heb je net een uitnodiging gestuurd om vrienden te worden hier. Als je dat wilt accepteren, hihi, dan kan ik je even een prive bericht sturen met mijn email..
Groetjes Marieke
(oh we gaan vrijdagavond trouwens op stap, dus als je mee wilt...)
Groetjes Marieke
(oh we gaan vrijdagavond trouwens op stap, dus als je mee wilt...)
dinsdag 24 maart 2009 om 09:47
vrijdag 17 april 2009 om 14:59
vrijdag 22 mei 2009 om 13:43
Hoi Marieke en de rest,
Ik zag het oproepje nu pas maar ik zou het leuk vinden om me bij jullie aan te sluiten (als dat nog kan)
Mijn naam is Tiuu en ik ben 32 jaar. Ik woon sinds 3 jaar in Arnhem wat me erg goed bevalt, ik vind het een gezelige stad.
Het lijkt me gezellig om nog wat meer meiden te leren kennen.
Mijn emailadres is: T.Heuvel4@kpnplanet.nl
Ik zag het oproepje nu pas maar ik zou het leuk vinden om me bij jullie aan te sluiten (als dat nog kan)
Mijn naam is Tiuu en ik ben 32 jaar. Ik woon sinds 3 jaar in Arnhem wat me erg goed bevalt, ik vind het een gezelige stad.
Het lijkt me gezellig om nog wat meer meiden te leren kennen.
Mijn emailadres is: T.Heuvel4@kpnplanet.nl