gezocht: gezelligheid in rotterdam..

19-08-2007 14:17 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!

Ik ben net verhuisd naar rotterdam, heb al in meerdere steden gewoond.. Toch merk ik naar mate ik ouder word (27 valt best mee maar toch..)dat het lastiger is om nieuwe mensen te ontmoeten..

Ik werk in Den Haag, dus het is ook lastig om echt af te spreken met collega's..

Heb jij dat ook en lijkt het je leuk om gewoon eens gezellig wat te gaan drinken?? ik zou graag nieuwe mensen leren kennen!!

Ik ben sportief, hou van uitgaan en lekker eten..

tot snel dan maar!!

lieve groeten marloes
Wat eengezellige boel hier zeg. Allemaal vrouwen! Is geen man tussen te krijgen zeker?
Hey voor alle meiden die nieuw zijn. Als je een paar pagina's terug kijkt kun je de link naar onze MSN groep (gezelligheid in Rotterdam) vinden. We openen voor elke afspraak een nieuwe topic en proberen steeds op een centrale plek af te spreken. Iedereen is welkom, hoe meer hoe gezelliger is ons motto! Schroom je niet om mee te gaan, want het is hartstikke gezellig.

(en voor de mannen, sorry maar het is een vriendinnenclub)

Groetjes

Chantal
Creativiteit kent geen grenzen
hoi meiden

ik kom aanstaande zaterdag ook en ik neem gezellig nog wat vriendinnen mee

ik probeer me wel aan te melden bij jullie forum

groetjes babette
hoi waar is het verzamelen?

voor de deur?????

hebben ze ook hartige dingen? ipv zoet

groetjes
Meiden, weer verzamelen bij station Blaak bij de pinautomaten?????? Om een uur of 14:30 uur of wat later????

Ik zelf weet de weg niet naar Hotel New York en het is misschien ook wel gezelliger als we met z'n allen er naar toe lopen....

Liefs Nanda
voor mij is blaak nogal niet handig, ik woon namelijk in zuid. dnek dat ik gewoon de tram 20 neem, die stopt op de stoep bij hotel new york

ik ben om 15.00 in hotel new york, voor de deur. daar wacht ik de rest op.

mocht er iemand iets later zijn.. er is gereserveerd onder de naam moors.

bij de high tea zit zoet en hartig maar voornamelijk zoet.

maar je kan altijd iets anders nemen, ze hebben ook erg goede club sandwiches.
Ik zie dat het best wel ver lopen is van Blaak dus dat schiet ook niet op. Ga ook met tram 20 vanaf Rotterdam CS!

Tot morgen meiden....

Nanda
Hee, leuk idee dit!

Ik heb me ook aangemeld, ga ergens begin volgend jaar naar Rotterdam verhuizen en ken er nog bijna niemand. Ben 39, werk als beleidsmedewerker in de gezondheidszorg en houd van reizen, (filmhuis)films, lezen, musea, maar ook winkelen en naar de kroeg gaan. Ook al woon ik nog niet in Rotterdam, ik vind het wel leuk om dit forum te volgen en een keer mee te gaan met een borrel of zoiets:)

Groetjes,

Miranda
Hoi,

Ons volgende plan is om op zaterdag 27 oktober a.s. bij mij thuis te eten (Rotterdam west) en daarna door te gaan naar het centrum om te gaan dansen, borrelen, etc. Voor degene die mee willen eten; wat vinden jullie makkelijk, iedereen neemt iets mee of zal ik gewoon een grote pan...... met iets maken....?

Voor het stappen kun je je ook apart aanmelden, dan verzamelen we vertrouwd op de Blaak bij de pinautomaten. Vandaaruit lopen we dan gezamelijk verder.

We zoeken alleen nog een gezellige tent waar je lekker kunt dansen.

Dus geef even aan of je mee gaat dan weten we hoeveel mensen we kunnen verwachten.

Groetjes

Chantal
even uppen

In ieder geval Jade, Nanda(waarschijnlijk),

Sandy ga je ook mee?????
ik geloof niet dat er heel veel mensen uiteindelijk gaan meeeten...

zullen we anders gewoon allemaal iets maken? dan zit chanta iig niet met teveel of te weinig eten!

neem ik wel een voorgerechtje mee.

chanta als jij dan een hoofdgerecht voor twee personen maakt, en iedereen die verder nog komt ook een gerecht voor twee personen maakt hebben we totaal een goede hoeveel heid eten.
Nee geloof het ook niet. Ik vind het een goed idee om ergens iets te gaan eten en dan te gaan drinken.

Groetjes

Chantal
idd.

zullen we om 18.00 bij blaak afspreken dan?

jade
Is goed 18.00 bij de blaak bij de pinautomaat.

Groetjes

Chantal
Hoi dames,

Ik ben na mijn studie fysiotherapie gaan samenwonen in Rotterdam. Ik woonde op kamers in Eindhoven. We hebben hier een geweldig appartement en wonen in hartje centrum. Ik heb een full-time baan en ga 's avonds vaak sporten.

MAAR en blijft één ding waar ik maar niet aan kan wennen, al mijn vriendinnen wonen nog in Eindhoven en omgeving. Ik mis ze heel erg maar het onmogelijk om een goede relatie in stand te houden, je kunt niet even op de koffie bij ze gaan of aankloppen als je ergens mee zit.. Het is namelijk 1,5 uur reizen, enkeltje..

Mijn vriend is ook een Brabantse en heeft hier zijn studie zitten, hij heeft hier vrienden genoeg en ik heb niks. Ik ben sinds kort naar sportschool gegaan, kijken of ik zo mensen kan ontmoeten.

Ik ben een gezellige brabantse meid van bijna 24 en zou graag iemand willen ontmoeten in rotterdam die dit gevoel ook heeft, graag contact wil leggen met mij om samen naar terras te gaan, film te kijken, meidendingen doen, op stap gaan.

Goed, hopelijk zijn er nog meer gevallen net als ik en kunnen we elkaar helpen.

Greetz.
welkom bij de club!

ik zou zeggen, ga gewoon lekker mee aanstaande zaterdag, gaan we in de sad iets eten en daarna drinken.
volgens mij zijn wij de enige twee,

ik moet echter helaas afzeggen.

ik had er wel echt zin in, maar heb zoveel moteen werken, en allemaal late diensten dat ik al vier avonden mijn vriens niet heb kunnen zien.

op zich niet zo erg maar de komende vier avonden (van zondag tot woensdag) werk ik ook en ben ik pas thuis als hij al slaapt.

ik ga dus even iets met hem doen, anders zie ikhem echt nauwelijks meer.

sorry, ik vin het nameijk wel echt jammer, had wel zin erin.

zullen we het een weekje uitstellen?

jade
Hi Jade,

Niets aan te doen. Ik moet zeggen dat ik het niet zo heel erg vind. Gisteren is het heel laat geworden op een verjaardag en vandaag heb ik de hele marriage beurs afgelopen...... ben echt bekaf. Dus ik ga lekker een rustig avondje plannen.

Volgende week kan ik trouwens niet. Ik heb nogal wat verjaardagen gepland staan in dat weekend. Helaas. Dan ga ik de volgende keer weer mee.

Groetjes

Chantal
quote:martje24 schreef op 19 augustus 2007 @ 18:17:

Hee Marloes,

Herken je verhaal! Ben net als jij 27 en vorig jaar verhuisd naar Rotterdam. Ik kende hier gelukkig al wel wat mensen, waar ik ook regelmatig wat mee afspreek. Maar het is natuurlijk altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Hou net als jij van uitgaan, lekker eten, ga af en toe skaten/fitnessen/fietsen.

Trouwens, aanstaande donderdag is er een borrel bij Parkzicht hier in Rotterdam, georganiseerd door www.nmlk.nl (Nieuwe Mensen Leren Kennen). Heb me hiervoor aangemeld, misschien vind je dit ook leuk om naartoe te gaan? Leek mij een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen! Je kunt je aanmelden via hun site.

Groetjes

MariëlleHallo,

Bestaat er ook een www.nmlk.nl voor veertigplussers?

Een veertigplusser,die ook vriendinnen zoekt omgeving rotterdam.
Zullen we weer een keer iets gaan plannen met zijn allen. Iets drinken of eten, zodat de mensen die er net bij zijn gekomen ook mee kunnen?

Ideeen en tijdstippen zijn welkom!

Groetjes

Chantal
ik zat zo te denken, volgende week zaterdag?

dat zou zaterdag de 10de zijn.

zullen we zeggen, zo rond 18.00 bij blaak afspreken en dan wat gaan eten/drinken/dansen??

jade
Zaterdag kan ik helaas niet, mijn zwager is jarig. :-((

Vrijdag de 16 of de 23e kan ik wel..... en dat weekend erna ook.

Groetjes

Chantal
16 en 23 kan ik, of een andere datum ook

gr

sandy
oh ik heb geen auto de 16de, voor laat naar huis moeten
Hey hallo!

Ik had zelf al een oproepje geplaats voor ik deze zag. Ik woon zelf niet (nog niet) in Rotterdam maar mijn vriend woont in Capelle a/d IJssel (naast Rotterdam) en ik ben ieder weekend bij hem. Maar ik wil ook wel eens wat ondernemen zonder mijn vriend. Lekker sporten, stappen, shoppen, uit eten of gewoon gezellig thee leuten. In september ga ik werken in Rotterdam en hopelijk hebben we dan ook een huisje daar. Ik wil graag nieuwe mensen leren kennen waar mee ik ook de omgeving kan verkennen. Heb je zin om e-mail adressen uit te wisselen? Kunnen we misschien eens msn-en?

Groetjes Erin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven