Guilty Pleasure boekenclub in Rotterdam

06-09-2016 09:13 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Update: weer op zoek naar aanmeldingen!

Ondertussen zijn we met een clubje van 7 dames. We zijn nog op zoek naar ongeveer 3 dames. Maandag 14 november is onze volgende meeting. Mochten er nog dames interesse hebben, kan ik in een DM vertellen welk boek we voor de 14e hebben gekozen en waar we hebben afgesproken. Hieronder volgt de officiële oproep.



Gezocht: dames uit Rotterdam voor een Guilty Pleasure boekenclub!

Een complete tissue doos leeggesnotterd bij Me before you? Genieten van YA boeken terwijl je al jaren geen YA meer bent? Al je vriendinnen lyrisch over de nieuwe A.F.Th. van der Heiden terwijl jij jezelf s'avonds onderdompelt in de wereld van heksen en vampieren? Welke genre je Guilty Pleasure is maakt niet uit, ik ben op zoek naar jullie! Ik ben zelf 35 en woon in Rotterdam. Ik zou graag eens in de 6 weken willen afspreken in bv een koffiebar/cafe om een boek te bespreken. En dan in plaats van over de motivatie van de schrijver te discussiëren, iets luchtigere vragen te bedenken. He, het is onze club, toch. Ik kijk uit naar jullie reacties!
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een PB.
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
Het loopt niet echt lekker met PB's en de melding ervan. Je hebt een reactie. (als het goed is)
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Doen jullie dit nog? Ik zou me graag aanmelden.

Sanne
Alle reacties Link kopieren
Haai Sanne,
Ik heb je een pb gestuurd.
Gr.
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Als er nog een plekje is heb ik ook interesse. Ik ben 26 jaar en lees erg graag.

Groetjes Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mocht er nog plaats zijn... dan sluit ik ook graag aan! Ben 35, lees erg graag en wordt erg blij van jullie guilty pleasure instelling :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dduck,
Het gaat volgens mij niet helemaal goed met de pb's. Als het goed is heb je nu een reactie van mij.
Alle reacties Link kopieren
Hi,
Ik zou ook graag lid willen worden van jullie leesclub. Ik ben 31 jaar en woon sinds kort in Rotterdam. Is er nog plek? In mijn vorige twee woonplaatsen had ik ook een leesclub, dus het lijkt me leuk om opnieuw ergens bij aan te sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Dduck schreef:
08-09-2016 20:30
@whosthatgirl: dat is jammer, maar als je niet kan, kan je niet! Wie weet in de toekomst.

@soe88: yes, er is een plekje vrij :-p! Als je je prive berichten aan zet, kan ik je een berichtje sturen?
Is er nog een plekje? :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon sinds twee weken in Rotterdam. 26 jaar, dol op lezen/bioscoopavondjes/salsa/koken/musicals etc.

Deze boekenclub klinkt mij als muziek in de oren!

Gelijk maar even een Viva account aangemaakt om zo contact op te nemen. Ik heb interesse, is er nog een plekje?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist 3 pm' s verstuurd aan de laatste 3 dames die gereageerd hebben. Excuses dat het zo lang heeft geduurd, ik hoorde toevallig dat er 3 reacties waren, ik log niet meer zo vaak in.
Volgend jaar lach je er om.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven