HBO+, > 26 en in voor cappucino/rose en gezelligheid?
woensdag 22 oktober 2008 om 20:53
Heb je zin om je vriendennetwerk in Utrecht verder uit te breiden? Lijkt mij (31, single, HBO) erg leuk om een gezellig clubje bij elkaar te krijgen om lekker te lunchen op zaterdag of zondag, hapje te eten door de week, avondje te stappen in de kroeg, roseetje/theetje te drinken op de bank, avondje uitgebreid koken en eten met z'n allen of gewoon spontaan in actie te komen... Heb jij zelf al behoorlijk wat vrienden maar vind je het ook leuk om weer eens wat nieuwe mensen te leren kennen? Laat je reactie dan achter!
donderdag 23 oktober 2008 om 07:25
zondag 26 oktober 2008 om 11:37
Hoi,
aanstaande zondag zouden we met een groepje naar een comedy night in Utrecht gaan (niet groots, gewoon in een cafe). Dit groepje kent elkaar ook via deze site. Wie er precies gaan weet ik niet, maar zeker is dat ik en nog een meisje gaan. Het is op zondag, 2 nov. om half 8. Misschien dat we ervoor wat gaan eten/borrelen of daarna..geen idee. Als jullie dit leuk lijkt mail dan even naar Vunnetje@zonnet.nl. En trouwens, als dit je niets lijkt, maar wel om wat anders te doen..prima, mail dan ook maar!
Groetjes, Yvonne
aanstaande zondag zouden we met een groepje naar een comedy night in Utrecht gaan (niet groots, gewoon in een cafe). Dit groepje kent elkaar ook via deze site. Wie er precies gaan weet ik niet, maar zeker is dat ik en nog een meisje gaan. Het is op zondag, 2 nov. om half 8. Misschien dat we ervoor wat gaan eten/borrelen of daarna..geen idee. Als jullie dit leuk lijkt mail dan even naar Vunnetje@zonnet.nl. En trouwens, als dit je niets lijkt, maar wel om wat anders te doen..prima, mail dan ook maar!
Groetjes, Yvonne