Help! Vraagje

28-01-2010 19:58 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi

Er zijn een aantal dingen waar ik graag antwoord op zou willen krijgen. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

1. Hoeveel wordt er gemiddeld uit gegeven aan make-up? ( per week/maand/jaar)

2. Wordt de make-up voorraad elke keer bijgevuld wanneer er iets op is. Of wordt er elke keer make-up gekocht als er wat leuks in de winkels te koop is?

3. Wat gebruikt u? Gebruikt u bijvoorbeeld alleen een beetje mascara en eyeliner of gebruikt u van alles, poeder/foundation, mascara, eyeliner, oogschaduw, blush?

Ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen!

Alvast bedankt.
colecciones, doe je onderzoek of wil je een webwinkeltje starten of zo? (met de catchy naam...colecciones? )

Oh, vind 'help' trouwens een beetje overdreven.
Dat zeg ik....
Uuuuuuuhm, waarom wil je dit weten? Dit ruikt mij teveel naar marktonderzoek.
Ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste make-up. Ik zou willen weten of meer mensen dit hebben. Vandaar die vragen. Ik zou inderdaad wel een webwinkeltje willen starten. Dit is mijn eerste berichtje hier op het forum, maar ik begrijp uit deze opmerkingen dat ik dit soort vragen dus niet mag stellen? In ieder geval bedankt voor de reacties.
Ik gebruik geen make-up, start maar geen webwinkel.
Uhmmm, Ruiken? Het stinkt er naar.
Oh wat leuk, hou je je spreekbeurt over make-up? Da's weer eens iets anders dan konijnen .

(ik neem aan dat je al door hebt dat onderzoekjes hier niet mogen, maar klets gezellig mee over andere dingen....)
1. 18000,-

2. Ik koop alles wat nieuw uitkomt

3. Ik smeer mijn hele kop vol!
quote:colecciones schreef op 28 januari 2010 @ 20:06:

Ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste make-up. Ik zou willen weten of meer mensen dit hebben. Vandaar die vragen. Ik zou inderdaad wel een webwinkeltje willen starten. Dit is mijn eerste berichtje hier op het forum, maar ik begrijp uit deze opmerkingen dat ik dit soort vragen dus niet mag stellen? In ieder geval bedankt voor de reacties.Je mag geen marktonderzoek doen. Daar heb je je mee akkoord verklaard, toen je je aanmelde. zie http://www.viva.nl/huisregels/ Vraag in het moderatortopic bovenaan deze peiler of ze het naar het prikbord kunnen verplaatsen.
Colecciones,

dat je je aanmelden bij dit forum heb je op een gegeven moment de vraag gekregen of je accoord ging met de forumregels. Iets in mij zegt dat je daar op JA geklikt hebt/hokje aangevinkt hebt.

Je weet dus dat oproepjes en of onderzoekjes hier niet thuis horen. Voor de rest heel veel succes met je webwinkel, en welkom op het forum
Ik dacht dat viva een blad was voor volwassenen moderne vrouwen. Niet voor ouderwetse boerinnen. Erg bedankt voor de reacties.
quote:colecciones schreef op 28 januari 2010 @ 20:13:

Ik dacht dat viva een blad was voor volwassenen moderne vrouwen. Niet voor ouderwetse boerinnen. Erg bedankt voor de reacties.

Graag gedaan!

Dat zeg ik....
En waar baseer je op dat het ouderwetse boerinnen zijn?
Websje
Peas on earth!
Waarom eigenlijk 'HELP vraagje'? Raak je zo van die makeuptoestand in paniek dat je HELP roept?
Peas on earth!

Een blad voor volwassen vrouwen die toch minstens redelijk begrijpend kunnen lezen. Iets dat jij kennelijk niet kunt.

Enne... die webwinkel he? Doe maar niet. Heb er ook een gehad en als jouw reactie op opmerkingen die niet naar je zin zijn zo is als hierboven hou je geen klant over.
Iets anders
tja, met een dergelijke opmerking maak je je niet geliefd,

Oproepjes horen nu eenmaal thuis op het prikbord en je zou dus kunnen verzoeken om je OP te verplaatsen.

Daarnaast vind ik het wel zo netjes als je gewoon duidelijk in je oproep zou vertellen waarom je vragen op die antwoorden wilt hebben.
Hoezo ouderwetse boerinnen? Ik heb net nieuwe klompen.

HHHEEEEELLLLLLLPPPPPP!

*zucht*

En ik maar weer denken dat er wat 'ergs' aan de hand was!
Klompen zijn echt de bom! Als je klompen draagt heb je geen eens make-up meer nodig!

die klompen!
Omdat we niet aan een onderzoekje willen mee doen zijn we gelijk boerinnen?

Zoals je zien kunt gebruik ik regelmatig wat eyeliner. Die koop ik weer nieuw als ie op is, en daar geef ik dan 4 of 5 euro aan uit.............

Ik dacht dat viva een blad was voor volwassenen moderne vrouwen. Niet voor ouderwetse boerinnen. Erg bedankt voor de reacties.Nee joh!!!! Dit is een forum voor intelligente vrouwen en aangezien jij de forumregels niet leest hoor jij daar niet bij...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Goeie memmen Kusunum!

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven