Kookclub Arnhem

17-06-2008 21:12 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om een kookclub te starten. Wie heeft er zin om mee te doen?

Ik ben 27 jaar en verhuis binnenkort naar Arnhem. Ik ben (nog) geen keukenprinses maar vind het erg gezellig om samen te koken en te eten. Het lijkt me ook leuk om af en toe een restaurant uitproberen of een kookworkshop volgen.

Groetjes Anne
Hier nog een kookgekje die echt wel graag mee wil doen. Kan het nog? Ben dol op koken en eten ;-)!!

Doortje78@live.nl
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Ik wil graag mee doen aan de kook club (van Anne) is dat mogelijk ?

mail mij petersah_k@hotmail,com
Voor wie interesse heeft: Het leek me ook leuk om een kook-clubje op te richten, maar omdat deze oproep al zo oud was, heb ik een nieuw oproepje neergezet, van nov 2009.

Misschien tot daar!
...
Ik woon wel in Arnhem, en ik wil jullie kookresultaten graag proeven, maar ik ben een man haha dus dat zal wel niet de bedoeling zijn :-)
....
Hoi Miriam,

Ik heb je een mail gestuurd!
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
hoi allemaal,

ik zag jullie oproepje staan, en het lijkt me wel leuk om me aan te melden?? maar ik ben een jongeman?? weet niet of dat een probleem is?

misschien heb ik wel een voordeel, dat ik kok ben en dat ik jullie dan wat tips of wat dan ook kan geven.

laat me maar even weten, wat jullie ervan vinden??

groetjes marco-29
Wat leuk, zoveel reacties voor een kookclub in Arnhem. Ik meld me hierbij ook graag aan, zal een mailtje sturen naar Miriam. Ik ben 29, woon samen met mijn dochtertje in Arnhem. En ben gek op lekker eten en ook om zelf eens wat lekkers te bereiden. Een kok in de groep is natuurlijk nooit mis. En leuk dat er ook een aantal mannen in de groep zitten.

Groetjes Jillz
hoi allemaal,

bij wie kan ik me dan aanmelden?

groetjes marco
hallo,

het lijkt mij ook ontzetten leuk om mee te koken met het kookgroepje!

Is er toevallig nog een plekje voor me vrij?

Ik ben bijna 24 jaar, En woon samen met mijn vriend in Elst GLD (Naast Arnhem).

Na wie kan een mailtje sturen om me aan te melden?

Graag hoor ik van jullie.
hallo!

Kun je je nog aanmelden voor dit clubje? Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in het Arnhemse. Let op, ik ben wel een man, maar kan koken en ben erg gezellig!

Ik hoor graag...

Groetjes,

Marnix
Mij lijkt het ook heel gezellig zo af en toe eens te koken met andere kook lief hebbers uit Arnhem.

Kan ik me ook nog aanmelden?

Mijn mail adres: roosvanderscheer@gmail.com

Mijn keuken is wel een beetje klein alleen en heb weinig ruimte. Wil wel koken, maar als het dan bij iemand anders thuis zou kunnen ?
Hi Roos en Marnix,

Mocht bovenstaande club vol zitten. Ik ben bezig om ook een clubje op te zetten. Heb inmiddels al contact gehad met Suzy uit arnhem en ook een aantal mensen gepost uit beuningen en nijmegen, via kookclub.nl

Lett me know, of jullie interesse hebben.

Groetjes leoni
ik bedoelde www.eetclub.nl niet kookclub

Ik ben zelf 25 en zou het het leukst vinden als jullie ook tussen 25-30 jaar zijn. Dus is dat zo? Let me know.

ciao leoni
hoi Leoni!

Goed idee hoor!

Ik ben wel iets ouder: 38, maar erg jong van geest.

Hoe stel je je dit kook/eetclubje voor? (hoe vaak bij elkaar, hoe veel mensen, ingewikkeld of gewoon koken etc).

Ik hoor graag van je!

Groetjes, Marnix
Hi all,

Wij (ik en een vriendin van mij) willen wij ons ook graag aansluiten bij een kookclub. Wij hebben eerder een berichtje hier op viva geplaatst maar dit is nooit van de grond gekomen.

Vandaar via deze weg een nieuwe poging.

Ikzelf, Vera kom uit Apeldoorn en ben 37 jaar, Petra komt uit Arnhem is 29 jaar.

mijn mailadres: cactusbloempje at gmail . com
hey hallo, misschien een stomme vraag maar ik woon in westervoort en ben op zoek naar kookclubs en toen kwam ik een link tegen bij google, en daar stond dit forum. Nu is mijn vraag is het misschien ook mogelijk om mee te doen en of zijn er al reeds mannen in jullie kookclubje. ben 33. wil graag wat meer gerechten ontdekken. en vindt koken ook gewoon super leuk

Hoor het graag,

pbl1977@live.nl
Hey, ik sluit me graag aan bij een kookclubje (of bij mensen die het gezellig vinden uit eten te gaan/drankjes te doen)

ik woon net in arnhem en ken nog helemaal niemand. het lijkt me erg leuk op deze manier mensen te leren kennen. Ik ben 25 jaar.

Graag hoor ik meer van jullie! (saskia_arnhem@hotmail.com)
Ja! Ik sluit me ook graag aan als het nog kan! Ik ben 30 jaar en woon ook nog maar net in Arnhem. Ik zou het ook leuk vinden om wat mensen te leren kennen en ik hou van koken en eten dus een kookclubje is een prima combi!

Mijn e-mailadres: barberissima@hotmail.com
Volgens mij is die kook club een beetje oud als je naar de datum kijkt. Dus ik denk dat het een idee is om een nieuwe club te starten?
mij lijkt een nieuwe kookclub starten een goed idee, ik zal een nieuw topic starten om alle reacties te verzamelen!
IS er inmiddels al een kookclub in Arnhem of omgeving? Ik ben hier sinds 2 jaar ook komen wonen en vind het leuk om met een stel meiden uit de omgeving mee te doen!
Hi dori, noortje en danisu,

Ik heb Barbarissima en saskia net precies een mailtje gestuurd, want ook ik woon sinds kort in Arnhem en wil al heel lang beginnen of aansluiten bij een kookclub, dus ik zie mogelijkheden. Hebben jullie nog steeds interesse of zitten jullie al samen in een clupie?

Laat ff weten. Groetjes Leoni

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven