ladies in Groningen!
maandag 22 augustus 2011 om 20:32
Hai!
Je hebt precies opgeschreven wat ik zoek.
Ik ben ook single, 29 jaar en woon in Groningen. Mijn vriendinnen zijn ook verliefd, verloofd of getrouwd en hebben niet altijd meer zoveel tijd.
Ik vind het nog steeds heel erg leuk om uit te gaan, terrasjes pakken, bios of gewoon thuis lekker kletsen of eten.
Weekendjes weg behoort ook tot 1 van mijn favorieten
Vooral de spontane, ongeplande dingen.
Ik heb je via je profiel uitgenodigt als vriend, heb alleen geen idee hoe dat werkt
Ik hoor wel als je interesse hebt! (lijkt wel een datingsite haha)
Je hebt precies opgeschreven wat ik zoek.
Ik ben ook single, 29 jaar en woon in Groningen. Mijn vriendinnen zijn ook verliefd, verloofd of getrouwd en hebben niet altijd meer zoveel tijd.
Ik vind het nog steeds heel erg leuk om uit te gaan, terrasjes pakken, bios of gewoon thuis lekker kletsen of eten.
Weekendjes weg behoort ook tot 1 van mijn favorieten
Ik heb je via je profiel uitgenodigt als vriend, heb alleen geen idee hoe dat werkt
Ik hoor wel als je interesse hebt! (lijkt wel een datingsite haha)
zondag 28 augustus 2011 om 14:45
Hoi Sulochana, Dolphin25 en Egeltje28,
helemaal herkenbaar. Ook ik, single, woonachtig in de stad, 31 heb behoefte om gezellige dingen te doen als een terrasje pakken, avondje dansen, concert bezoeken etc. En ook mijn vriendinnen zijn nu druk bezet door gezinnetje en dergelijke.
Het lijkt me leuk om elkaar eens te ontmoeten.
Hoe pakken we het aan?
helemaal herkenbaar. Ook ik, single, woonachtig in de stad, 31 heb behoefte om gezellige dingen te doen als een terrasje pakken, avondje dansen, concert bezoeken etc. En ook mijn vriendinnen zijn nu druk bezet door gezinnetje en dergelijke.
Het lijkt me leuk om elkaar eens te ontmoeten.
Hoe pakken we het aan?
dinsdag 6 september 2011 om 21:41
maandag 12 september 2011 om 17:44
Heeey meiden
Aangezien je hier moeilijk prive berichten kan sturen doe ik het gewoon op deze manier
dolphins218@hotmail.com
ismn mail adres zie de mails wel te gemoet.
Liefs Miranda
Aangezien je hier moeilijk prive berichten kan sturen doe ik het gewoon op deze manier
dolphins218@hotmail.com
ismn mail adres zie de mails wel te gemoet.
Liefs Miranda
donderdag 15 september 2011 om 22:19