ladies in Groningen!

12-08-2011 17:26 12 berichten
*
Alle reacties Link kopieren
Heeey meid

Ik woon niet in de stad maar dat moet geen probleem zijn.

Ben 27 woon samen maar wel in voor gezellige spontane dingen

Liefs miranda
Hai!

Je hebt precies opgeschreven wat ik zoek.

Ik ben ook single, 29 jaar en woon in Groningen. Mijn vriendinnen zijn ook verliefd, verloofd of getrouwd en hebben niet altijd meer zoveel tijd.

Ik vind het nog steeds heel erg leuk om uit te gaan, terrasjes pakken, bios of gewoon thuis lekker kletsen of eten.

Weekendjes weg behoort ook tot 1 van mijn favorieten :-) Vooral de spontane, ongeplande dingen.

Ik heb je via je profiel uitgenodigt als vriend, heb alleen geen idee hoe dat werkt

Ik hoor wel als je interesse hebt! (lijkt wel een datingsite haha)
Hoi Sulochana, Dolphin25 en Egeltje28,

helemaal herkenbaar. Ook ik, single, woonachtig in de stad, 31 heb behoefte om gezellige dingen te doen als een terrasje pakken, avondje dansen, concert bezoeken etc. En ook mijn vriendinnen zijn nu druk bezet door gezinnetje en dergelijke.

Het lijkt me leuk om elkaar eens te ontmoeten.

Hoe pakken we het aan?
Hoi allemaal!

Ook voor mij geldt hetzelfde, ik was hiernaar op zoek en hoef zelf dus geen berichtje te plaatsen, maar kan hier op inhaken!

Ik kom graag met jullie in contact, ik ben benieuwd!

Ik voeg jullie ook wel even toe als vriend, kijken of het op die manier gaat lukken ;)
Hey meiden,

Ook voor mij is dit herkenbaar! Lijkt me daarom leuk om een keer af te spreken. Ik zal proberen jullie ook als vrienden toe te voegen!
Heeey meiden

Aangezien je hier moeilijk prive berichten kan sturen doe ik het gewoon op deze manier

dolphins218@hotmail.com

ismn mail adres zie de mails wel te gemoet.

Liefs Miranda
Hoi Miranda,

Goed dat je het hebt gedaan, ik mail je zo even

Ik had viva al gemaild, maar geen reactie gekregen..

Als iedereen jou even mailt, dan kunnen we eindelijk met elkaar mailen!

Groetjes!
Heeey Ladies

Ik ben dus het aanspreek punt heb al van Ginger25 en xx28xx een mail gehad hopen op meer kunnen we even een afspraak plannen

Liefs Miranda
Ik wil jullie graag wijzen op het bestaan van de viva diva's. Een gezellige club meiden uit de Stad die allemaal de dingen doen waar jullie naar op zoek zijn. We hebben een hyve (zoek maar op vivaDiva's van Grun) ik zal het ze daar laten weten dat er wellicht nieuwe aanmeldingen kunnen komen.....
Ik ben 26 en woon in de buurt van Groningen. Zal ik een mail sturen of hebben jullie ondertussen al afgesproken?

Die hyve kan ik trouwens niet vinden.
@rachelle mail mij maar we hebben nog niks afgesproken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven