Lady's night fun4two

12-11-2013 18:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames!

ik ga volgende week donderdag 21 November naar de Lady's night in de Fun4two in Moordrecht. (Parenclub alleen zijn der op deze avond geen mannen aanwezig!)

Ik vind het wel een beetje eng om alleen te gaan.. zijn er misschien meer dames die erheen gaan waarmee ik daar kan afspreken?

het vervoer is voor mij geen probleem want het is dichtbij

Liefs Valerie
Hoe moet ik dat zien, zo'n avond? Is dat voor les/bi-dames?
Ook voor dames onderling geldt een hengelverbod....

quote:Naara schreef op 12 november 2013 @ 19:39:

Ook voor dames onderling geldt een hengelverbod....

[img]http://www.vialibris.nl/images/0539_Hengelen.jpg[/img]Ooh, nee. Gewoon nieuwsgierig hoor. Ik ben absoluut, honderprecentjes van de Piemels en Ventjes.
quote:valeriee- schreef op 12 november 2013 @ 18:19:

...de Fun4two in Rotterdam.. Zijn ze verhuisd?
quote:masquenada schreef op 12 november 2013 @ 19:57:

[...]

Ooh, nee. Gewoon nieuwsgierig hoor. Ik ben absoluut, honderprecentjes van de Piemels en Ventjes.Ik heb het dan ook niet tegen jou maar tegen Valeriee
quote:lookatme schreef op 12 november 2013 @ 20:14:

[...]

Zijn ze verhuisd?

LOL!

(nee ze zitten nog steeds in Moordrecht)
quote:masquenada schreef op 12 november 2013 @ 19:57:

[...]

Ooh, nee. Gewoon nieuwsgierig hoor. Ik ben absoluut, honderprecentjes van de Piemels en Ventjes.Gelukkig maar
Grappige is dat dit een paar jaar terug een levendig topic was .. Zaten hier tientallen vrouwen die naar die Lady's Night gingen..

Times have changed..
Oh mij excuses ik bedoel moordrecht..

En wat betekent hengelen???

Ja het is een avond voor de les/bi's

Met beneden hapjes drankjes showtjes enz ben der zelf nog niet geweest maar dat is wat ik der over hoor

Ik lees indd topic van een aantal jaar geleden dat er wel meerdere vrouwen met elkaar afspraken hier.. Wat zou t toch zijn dat het laatste tijd minder is
quote:valeriee- schreef op 13 november 2013 @ 08:22:

Oh mij excuses ik bedoel moordrecht..

En wat betekent hengelen???

Ja het is een avond voor de les/bi's

Met beneden hapjes drankjes showtjes enz ben der zelf nog niet geweest maar dat is wat ik der over hoor

Ik lees indd topic van een aantal jaar geleden dat er wel meerdere vrouwen met elkaar afspraken hier.. Wat zou t toch zijn dat het laatste tijd minder is

Wat hengelen is staat vermeld in de huisregels. Je weet wel, dat stukje tekst dat je voorgeschoteld hebt gekregen toen je je hier aanmeldde?

http://www.viva.nl/huisregels

h. Hengelen naar romantische contacten.

Als een account alleen wordt gebruikt om romantische contacten te zoeken wordt dit account direct permanent geblokkeerd. Het Viva forum is een discussieplatform en geen datingsite.
Nou ten eerste ben ik niet opzoek naar een romantische date of iets of iets in die richting. alleen om samen een drempel over te gaan op een plek waar de meeste vrouwen het fijn vinden iemand aan hun zijde te hebben te bezoeken en verder gewoon een leuke avond te hebben . Verder helemaal niets zoals je in me berichtje kunt lezen.

En als ik met zulke bijdehante mensen als jou te maken heb hier blokkeer me dan maar gelijk want hier walg ik echt van.
Gezellig hier. Volgens mij wil Naara je alleen maar iets uitleggen hoor Valerie. Op een forum heb je nu eenmaal met regels te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven