Ik kreeg vandaag inspiratie door de oproep voor een leesclub in Utrecht. Mij lijkt het leuk om hetzelfde te doen maar dan in Amsterdam! Een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen en misschien kunnen we er zelfs een eetclubje van maken waarbij we samen eten/voor elkaar koken.
Wie vindt dit ook een leuk idee? Je kunt me mailen via leeseneetclubamsterdam@gmail.com en misschien kunnen we dan snel met een groepje afspreken en het eerste boek plannen.
ik vind het onwijs spannend, en doe dit eigenlijk nooit... Maar ik woon sinds een tijdje in de buurt van Amsterdam en denk: zal ik het erop wagen? Ik hou namelijk ook van koken en lezen en werk in Amsterdam.
Wat leuk! Ik ben vorig jaar met mijn vriend in Amsterdam komen wonen na 15 jaar in Utrecht gewoond te hebben en ben nog steeds een beetje zoekende naar leuke dingen in Amsterdam. Ik ben dol op lezen en koken, dus count me in! Hebben jullie al een datum geprikt?
Dit lijkt me leuk, goed idee! Ik woon en werk in Amsterdam en het lijkt me leuk om om op deze manier nieuwe mensen te leren kennen. Is er nog een plekje vrij?