Lekker uit eten / borrelen in Haarlem, wie gaat er mee??

04-09-2009 18:29 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!

Ik ben Tanja, ik ben 27 jaar en woon in Haarlem samen met mijn vriend. Ik ben op zoek naar gezellige dames om leuke dingen mee te doen zoals, film kijken, shoppen, stappen, uit eten enz...

Het lijkt me leuk om een keer met een aantal dames uit eten te gaan of te gaan borrelen en elkaar zo beter te leren kennen.

Wie gaat er mee!!
Hey Tanja,

Een leuke oproep! Ik ben 25 jaar en woon nu ongeveer een jaartje in Haarlem. Helaas ken ik nog niet veel mensen hier, dus ook ik ben op zoek naar leuke meiden. Het lijkt me gezellig om eens af te spreken, ergens wat te gaan drinken met een klein clubje! Eens kijken of er nog meer reacties komen. Ik zal je alvast toevoegen als 'vriendje' dan kunnen we e-mail adressen uitwisselen.
Hey Judy,

Bedankt voor je reactie! Ik heb je ook toegevoegd als "vriendje."

Tot snel!! x
Kom op dames!! Wie gaat er mee lekker borrelen en/of uiteten!!!
Hoi!

Lijkt me gezellig, ik woon in de buurt. Ik ben 24 jaar en ken ook nog niet zoveel mensen hier in de omgeving...
Hoi Tanja,

Ik ben ook op zoek naar gezellige meiden!

Ik ben een meid van 30 jaar en woon in de haarlemmermeer.

Mijn hobby's: winkelen, uit eten, ergens wat drinken, naar de bios enz.

Het lijkt me gezellig om ergens wat te gaan drinken met een klein groepje.
Hoi Tieneke en Madelief,

Wat gezellig, alweer twee dames erbij!!
Ik heb jullie trouwens uitgenodigd om "vriendje" te worden, dan kunnen we emailen, dat is wat makkelijker!! Tot snel!!
Hoi!

Mijn naam is Angela, 26 jaar, en pas wonende in Haarlem. Vanwege studie en werkgebonden zaken ben ik verhuisd naar het westen maar ken helaas nog maar een paar mensen hier. Het lijkt me dus erg leuk om met leuke meiden te kletsen en af en toe eens in de avond te eten o.i.d.

Veel liefs, Angela
Hoi Angela,

Leuk dat je ook hier reageert! Ik las net je eigen oproepje.. ;) Ik zal je toevoegen als 'vriendje', dan kunnen we e-mail adressen uitwisselen en een keer met een aantal meiden van het forum wat afspreken.
Hoi!

Mijn naam is Daphne, 26 jaar en ik woon in Heerhugowaard. Ben drie jaar geleden vanuit het zuiden naar Noord-Holland verhuisd om samen te gaan wonen.

De mensen die ik hier nu ken heb ik vrijwel allemaal via mijn vriend ontmoet. Het lijkt me leuk om ook zelf mensen te leren kennen.

Ik vind het erg leuk om gezellig uit eten te gaan, terrasje te pakken, filmpje te kijken en vooral om te shoppen.

Groetjes Daphne
Hoi Daphne,

De borrel staat gepland voor aanstaande dindsdag, het tijdstip is nog onbekend. Ik weet niet of je dan kan? Laat het me even weten, dan voeg ik je toe aan de groep!!

Groetjes Tanja
Hallo,

Ik ben Chantal, 25 jaar en woon in IJmuiden. Net als de rest ben ik ook op zoek naar meiden om wat mee te gaan drinken, eten en gezellig te zitten zijn.....
Hoi Chan1984,

de borrel is morgen (dinsdag) om 19.30 in Haarlem. Ik heb je even toegevoegd als vriendje. Als je nog mee wil kan je me een mailtje sturen. Dan voeg ik je nog toe aan de groep.

Misschien tot morgen!! Groetjes Tanja
Hoi Tanja

Ik zie dat je al lekker je best doet om de meiden uit Haarlem te mobiliseren, leuk! Ik zou me er graag bij aansluiten ondanks dat ik niet in Haarlem woon, maar in Alkmaar. Haarlem blijft toch herinneren aan mijn jeugd

Ben 24 en woon samen. En heb gewoon zin om leuke nieuwe mensen te ontmoeten haha. Als het bevalt vanavond en er komt binnenkort iets dergelijks van de grond zou ik graag mee willen!

Groetjes Laura
Hoi Tanja,

Owwww helaas kan ik niet vanavond....verdorie!

Nou misschien komt er nog een andere keer, dan hou ik me graag aanbevolen!

Meiden veel plezier in ieder geval....

Groetjes
Hey Laura,

Bedankt voor je reactie. Vanavond is het zover, ben benieuwd!!

Hou het topic en de gaten en dan zien we je de volgende keer misschien. Ps ik werk in Alkmaar. Leuke winkelstad!!

Groetjes Tanja
Hey meiden,

Hebben jullie een leuke borrel gehad? Kan ik me nog aansluiten voor de volgende? Ik ben Gwen, bijna 27 jaar en woon en werk in Heemstede. Ook ik ben op zoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te doen uitgaan, winkelen, kletsen etc. Ben benieuwd!

Groetjes Gwen
Hoi meiden,

Ik heb een hyvessite aangemaakt omdat ik het vivaforum zelf niet meer zo bij hou. Dus als je een uitnodiging stuurt dan voeg ik jullie toe en kunnen we wat makkelijker communiceren. Het adres is http://vivameidenhaarlem.hyves.nl/ Tot snel xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven