Leuke contacten gezocht!

22-11-2015 20:00 9 berichten
Hoi!

Ik ben een lieve, zorgzame en rustige vrouw die op zoek is naar nieuwe contacten in omgeving Nijmegen. Het mag ook eventueel Noord-Brabant zijn. Leeftijd: het liefst tussen 28-35, maar als je net daarbuiten valt is dat ook niet erg hoor!

Ik hou van spontane dingen ondernemen, borrelen, shoppen in een leuke stad, films kijken, af en toe eens lekker chillen op de bank, festivals, sportieve activiteiten ondernemen zoals wandelen, fietsen, etc.

Ik ben voor veel dingen in :-)

Spreekt dit je aan, dan zie ik je reactie

wel verschijnen! :-)
Alle reacties Link kopieren
Geen Nijmegen helaas
Mannelijk en zuid Limburg. Leeftijd klopt dan wel weer :-)
Wat een leuk oproepje! Helaas woon ik niet in de buurt (ik woon in de buurt van Den Haag) maar ik hoop dat er zich leuke contacten aandienen!
Ik woon helaas te ver
Hoi hoi. Ik zag je oproep en ik dacht ik reageer gewoon even.

Ik woon in grave (vlakbij nijmegen) en ook ik ben opzoek naar nieuwe leuke contacten.

Ik val alleen wel buiten je leeftijd categorie...

Ik ben 21 maar wel ouder / volwassener qua karakter. (Vrienden van mij zijn allemaal rond de 30)

Misschien denk je nu van wat moet ik met een snotneus haha maar misschien wil je toch even kijken of er een klik is. Ik hoor het graag

Groetjes
ik heb je een privé bericht gestuurd!
Hey hey,

Leuk bericht, het spreekt mij aan, ik woon net buiten Nijmegen en ben 30 lentes jong.

Heb hier al een heel leuk clubje meiden ontmoet. Maar vind het leuk om ook daarnaast nog nieuwe meiden te leren kennen vandaar dat ik reageer en zou graag met je in contact komen misschien met meer meiden.

Groetjes
Hoi hoi

Ik woon in Nijmegen dus vlak bij ja nu ik ben 27 Jaar dus een beetje buiten de Leeftijd haha maar niet erg..right?

Ik vind Koken en Zwemen leuk om te doen. Winkelen, films te kijken en uit te gaan zoals om iets te gaan eten/drinken vind ik prima maar ook soms chillen in huis

Wandelen vind ik fijn als het mooi weer is haha.

Is dit topic nog open..kun ik aub aansluiten

Hoor graag van jij of iemand anders die ook in Nijmegen woont

Groetjes,

Zoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven