leuke (jonge) moeders in zutphen gezocht.

03-01-2009 20:16 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Zijn hier ook leuke moeders uit Zutphen? Ik ben zelf 27, heb twee kinderen (2,5 en 10 maanden). Het lijkt me gezellig om eens samen koffie te drinken of te wandelen, naar de kinderboerderij. Dat soort dingen.

Groetjes!
Dit is een oud en achterhaald bericht
anoniem_79373 wijzigde dit bericht op 16-12-2017 20:36
82.53% gewijzigd
Nou dat is toevallig. Laat ik nu net in Warnsveld wonen. Ook ik ben moeder (35) van een dochter van 1. Mij lijkt het gezellig om meer jonge moeders te leren kennen. Voor de gezelligheid, bakkie koffie, kinderboerderij en naar het zwembad.
warnsveld is wel heel dichtbij!

Wat mij betreft spreken we eenkeer af!
lijkt me een goed plan. Hoe gaan we dat aanpakken? Koffie drinken bij hotel Bakker.
Mijn jongste zoontje is op deze leeftijd een ongeleid projectiel : ) Ik ken hotel Bakker nog niet van binnen, maar het klinkt niet zo geschikt voor hem. 's avonds zou het wel kunnen zonder kinderen en anders is ergens anders afspreken beter. Ballorig ofzo of bij mij thuis.
haha, nee dan lijkt me dat geen goed plan! Wil je een goede start in Vorden maken, is het hele interieur van hotel Bakker naar zijn grootje. Trouwens, ik vraag me af hoe je je email adres hier kwijt kunt, zonder dat heel Nederland dit adres krijgt.

Weet jij dat?

Dan kunnen we elkaar gewoon mailen en dat is wat minder omslachtig dan deze side.
hoi Dames,

ik ook kom uit Zutphen en binnen mijn huidige vriendenkring zijn ze nog niet echt toe aan kids dus ben wel toe aan kopje koffie met mede mama's! leuk als de kids ook mee kunnen, zonder dat ik de enigste ben die me daar opgelaten over hoeft te voelen!

ik ben 26 1/2 22 weken zwanger en we hebben een zoontje van 14 maanden!

wie weet tot ziens! groetjes
Hoi Jojack en kl82 : )

Ik weet dus ook niet hoe het zit met je mailadres aan elkaar geven. kl 82 een idee?

Ben benieuwd of pj 81 nog gaat reageren. Dit is natuurlijk haar Topic : )

Misschien moeten we een keer afspreken in ballorig in Zutphen.

groetjes Rosemarie
Groot gelijk Rosemarie. Nou ik zie dat er zich weer een moeder heeft gemeld. Gezellig!! Laten we een datum prikken voor een meeting. Ballorig goed plan, kan me ook voorstellen dat het leuk is om s avonds af te spreken. Hoef je minder achter je kind aan te vangen in de ballenbak.

Dus moeders, laat weten wanneer je tijd hebt.
Ik kan ma en di overdag. Bijv 9 of 10 feb. Kunnen jullie dan?
9 februari kan ik. Wie nog meer??
ik ben er volgens mij achter hoe wel mailadressen uit kunnen wisselen.

Moet je op het icoontje met het hartje klikken. Ga ik zo even doen....
hoi meiden sorry dat ik nu pas weer reageer maja druk druk druk

ik werk altijd op maandag en donderdag dus 9 febr. gaat mij niet lukken. ballorig lijkt mij wel een idee...is dat ook iets voor een 15 maanden oude dreumus?!

1e keer met kids afspreken lijkt mij juist wel een "veilig" idee

Rosemary ik zie geen icoontje met een hartje?
Hoi Rosemarie en Jojack heb het icoontje gevonden en jullie beide toegevoegd als vriend...hopelijk krijgen jullie hier een mailtje ofzo van...anders kijk ik een dezer dagen nog wel even hier op de site of jullie verder zijn gekomen met een afspraak...dinsdagochtend de tiende zou mij wel goed uitkomen...Jojack gaat jouw oudste kindje al naar school? Dan hebben we alle drie kindjes mee van ongeveer de zelfde leeftijd!
Hoi Rosemarie, kl82 en jojack,

Wat leuk ineens zoveel reactie's! Ik had al een tijdje niet gekeken... Ik doe graag mee met jullie afspraak en zal even proberen een van jullie een mail te sturen zodat we via de mail verder kunnen kletsen!

Groetjes PJ
Hoe gaan we nu tot een datum komen?
Hoi Rosemarie,

Dat is een goede vraag. Ik stel voor dat iedereen even doorgeeft op welke dagen zij werkt. En als dit niet matcht dat we dan op een avond of in het weekend op een zaterdag afspreken.

Maar ik zou het wel leuk vinden om gewoon wat af te spreken.

Dus, laat maar even weten...
hallo dames,

Hebben jullie er al over nagedacht hoe en wanneer we elkaar kunnen treffen.

Ik kan ook een keer per 2 weken op dinsdagochtend.

Wie weet is dat ook een goede mogelijkheid.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven