leuke (jonge) moeders in zutphen gezocht.
donderdag 15 januari 2009 om 15:32
vrijdag 16 januari 2009 om 22:21
zondag 18 januari 2009 om 16:46
haha, nee dan lijkt me dat geen goed plan! Wil je een goede start in Vorden maken, is het hele interieur van hotel Bakker naar zijn grootje. Trouwens, ik vraag me af hoe je je email adres hier kwijt kunt, zonder dat heel Nederland dit adres krijgt.
Weet jij dat?
Dan kunnen we elkaar gewoon mailen en dat is wat minder omslachtig dan deze side.
Weet jij dat?
Dan kunnen we elkaar gewoon mailen en dat is wat minder omslachtig dan deze side.
maandag 19 januari 2009 om 21:07
hoi Dames,
ik ook kom uit Zutphen en binnen mijn huidige vriendenkring zijn ze nog niet echt toe aan kids dus ben wel toe aan kopje koffie met mede mama's! leuk als de kids ook mee kunnen, zonder dat ik de enigste ben die me daar opgelaten over hoeft te voelen!
ik ben 26 1/2 22 weken zwanger en we hebben een zoontje van 14 maanden!
wie weet tot ziens! groetjes
ik ook kom uit Zutphen en binnen mijn huidige vriendenkring zijn ze nog niet echt toe aan kids dus ben wel toe aan kopje koffie met mede mama's! leuk als de kids ook mee kunnen, zonder dat ik de enigste ben die me daar opgelaten over hoeft te voelen!
ik ben 26 1/2 22 weken zwanger en we hebben een zoontje van 14 maanden!
wie weet tot ziens! groetjes
dinsdag 20 januari 2009 om 11:14
woensdag 21 januari 2009 om 14:08
Groot gelijk Rosemarie. Nou ik zie dat er zich weer een moeder heeft gemeld. Gezellig!! Laten we een datum prikken voor een meeting. Ballorig goed plan, kan me ook voorstellen dat het leuk is om s avonds af te spreken. Hoef je minder achter je kind aan te vangen in de ballenbak.
Dus moeders, laat weten wanneer je tijd hebt.
Dus moeders, laat weten wanneer je tijd hebt.
zondag 25 januari 2009 om 08:04
hoi meiden sorry dat ik nu pas weer reageer maja druk druk druk
ik werk altijd op maandag en donderdag dus 9 febr. gaat mij niet lukken. ballorig lijkt mij wel een idee...is dat ook iets voor een 15 maanden oude dreumus?!
1e keer met kids afspreken lijkt mij juist wel een "veilig" idee
Rosemary ik zie geen icoontje met een hartje?
ik werk altijd op maandag en donderdag dus 9 febr. gaat mij niet lukken. ballorig lijkt mij wel een idee...is dat ook iets voor een 15 maanden oude dreumus?!
1e keer met kids afspreken lijkt mij juist wel een "veilig" idee
Rosemary ik zie geen icoontje met een hartje?
zondag 25 januari 2009 om 08:10
Hoi Rosemarie en Jojack heb het icoontje gevonden en jullie beide toegevoegd als vriend...hopelijk krijgen jullie hier een mailtje ofzo van...anders kijk ik een dezer dagen nog wel even hier op de site of jullie verder zijn gekomen met een afspraak...dinsdagochtend de tiende zou mij wel goed uitkomen...Jojack gaat jouw oudste kindje al naar school? Dan hebben we alle drie kindjes mee van ongeveer de zelfde leeftijd!
woensdag 28 januari 2009 om 13:54
zaterdag 31 januari 2009 om 19:37