Leuke meid(en) in Amsterdam!
vrijdag 13 februari 2009 om 11:03
Hoi hoi!
Ik ben Janneke, woon nu ruim een jaar in Amsterdam en heb het enorm naar m'n zin! Afgelopen 10 jaar heb ik in Breda gewoond en vorig jaar ben ik met mijn vriend (die in Amsterdam woonde) gaan samenwonen. Nou vind ik het erg leuk om ook mijn eigen kringetje om me heen te hebben en niet alleen maar dingen samen te doen.
Dus! Zijn er meiden die het leuk vinden om een filmpje te pakken, naar een concert te gaan, een kroeg op te zoeken, te shoppen, naar een leuk expositie te gaan of gewoon lekker een bakje thee te doen?
Ik ben zelf 30 jaar, hou van muziek (erg breed.. van India Arie tot Progressive House en van Acda en de Munnik tot Muse), fotografie, vakantie/reizen en ben grafisch ontwerper.
Greets!!
Janneke
Ik ben Janneke, woon nu ruim een jaar in Amsterdam en heb het enorm naar m'n zin! Afgelopen 10 jaar heb ik in Breda gewoond en vorig jaar ben ik met mijn vriend (die in Amsterdam woonde) gaan samenwonen. Nou vind ik het erg leuk om ook mijn eigen kringetje om me heen te hebben en niet alleen maar dingen samen te doen.
Dus! Zijn er meiden die het leuk vinden om een filmpje te pakken, naar een concert te gaan, een kroeg op te zoeken, te shoppen, naar een leuk expositie te gaan of gewoon lekker een bakje thee te doen?
Ik ben zelf 30 jaar, hou van muziek (erg breed.. van India Arie tot Progressive House en van Acda en de Munnik tot Muse), fotografie, vakantie/reizen en ben grafisch ontwerper.
Greets!!
Janneke
vrijdag 13 februari 2009 om 12:40
Haai Janneke,
Nou dat klinkt super!
Ik ben Bianca, woon bijna 2 jaar in de regio en wil graag mijn vriendenkring uitbreiden.
Ook ik ben voor mijn vriend deze kant op gekomen, het bevalt me hier ook erg goed.
Ben 28 jaar en ben mondhygieniste. Naast mijn vriend hou ik erg van onze kat, shoppen, borrelen, sporten, div soorten muziek (pop/rock-nederpop..) en lekker kletsen met meiden.
Binnekort wat afspreken? lijkt me leuk!
cu groetjes Bianca
Nou dat klinkt super!
Ik ben Bianca, woon bijna 2 jaar in de regio en wil graag mijn vriendenkring uitbreiden.
Ook ik ben voor mijn vriend deze kant op gekomen, het bevalt me hier ook erg goed.
Ben 28 jaar en ben mondhygieniste. Naast mijn vriend hou ik erg van onze kat, shoppen, borrelen, sporten, div soorten muziek (pop/rock-nederpop..) en lekker kletsen met meiden.
Binnekort wat afspreken? lijkt me leuk!
cu groetjes Bianca
vrijdag 13 februari 2009 om 16:39
Hee Janneke en Bianca,
ik woon alweer een tijd in Amsterdam, maar het rijtje film, concert, kroeg, shoppen, museum, bakkie vind ik ook erg goed klinken! De laatste tijd zijn veel vrienden de stad uitgetrokken en daarom lijkt het me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Iets over mezelf: ik heb altijd in de media gewerkt, maar ben nu op zoek naar iets anders (weet alleen nog niet wat), ik hou ontzettend van reizen, films, concerten (brede smaak, maar voorliefde voor 3voor12 muziek), lezen en een goeie kroeg. Verder woon ik ook samen en ik ben 29
Het lijkt me leuk om binnenkort iets af te spreken!
ik woon alweer een tijd in Amsterdam, maar het rijtje film, concert, kroeg, shoppen, museum, bakkie vind ik ook erg goed klinken! De laatste tijd zijn veel vrienden de stad uitgetrokken en daarom lijkt het me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Iets over mezelf: ik heb altijd in de media gewerkt, maar ben nu op zoek naar iets anders (weet alleen nog niet wat), ik hou ontzettend van reizen, films, concerten (brede smaak, maar voorliefde voor 3voor12 muziek), lezen en een goeie kroeg. Verder woon ik ook samen en ik ben 29
Het lijkt me leuk om binnenkort iets af te spreken!
zaterdag 14 februari 2009 om 12:49
haai janneke en jaThee,
Ik geef jullie mijn e-mail adres, kunnen we een datum prikken.
Lijkt me leuk om elkaar te zien en lekker samen te kletsen!
biancakors81@hotmail.com
cu groetjes Bianca
Ik geef jullie mijn e-mail adres, kunnen we een datum prikken.
Lijkt me leuk om elkaar te zien en lekker samen te kletsen!
biancakors81@hotmail.com
cu groetjes Bianca
zondag 15 februari 2009 om 13:35
Hey Bianca en JaThee!!
Lijkt me leuk om iets af te spreken!
Ik zou evt. volgend weekend zaterdagmiddag (21 feb) kunnen of zaterdag 7 maart.
Mijn e-mail adres is jannekebigl@gmail.com Ik hoor graag of jullie ook kunnen of wat jullie een goede datum zou zijn.
Lijkt me leuk om ergens te gaan lunchen ofzo?
Greets!
Janneke
Lijkt me leuk om iets af te spreken!

Mijn e-mail adres is jannekebigl@gmail.com Ik hoor graag of jullie ook kunnen of wat jullie een goede datum zou zijn.
Lijkt me leuk om ergens te gaan lunchen ofzo?
Greets!
Janneke
zondag 15 februari 2009 om 20:39
Haai meiden,
Samen lunchen, goed idee. Ik kan a.s. zaterdag 21 februari, 7maart gaat nl niet lukken. Als jaThee ook haar mail adres wil e-mailen, kunnen we daar verder gaan. Ik ben door SW direkt per e-mail benaderd, hieronder haar mail. Ik mail haar ook, zijn we met z'n 4tjes. wel gezellig toch?
waar willen jullie afspreken?
cu groeten bianca
Hoi Bianca,
ik reageer even op deze rechtstreekse manier op de viva oproep.
Ik heb daar (nog) geen account aangemaakt namelijk.
Als jij dit mailtje wil doorsturen aan de andere dames?
Het lijkt me leuk om bij jullie groepje aan te sluiten.
iets over mijzelf:
Ik ben 32, woonachtig in omg haarlem en ben dus ook op zoek
naar leuke meiden om naar concert/kroeg, borrelen, shoppen of gewoon iets anders leuks te doen.
Ik ben werkzaam bij als DTP'er bij een denimmerk, ben heel voorzichtig bezig
met fotografie en rij veel paard. Qua muziek ben ik ook een liefhebber van het 3 voor 12genre
en ben veel te lang niet naar een leuk concertje geweest
fijn weekend
groetjes sw
Samen lunchen, goed idee. Ik kan a.s. zaterdag 21 februari, 7maart gaat nl niet lukken. Als jaThee ook haar mail adres wil e-mailen, kunnen we daar verder gaan. Ik ben door SW direkt per e-mail benaderd, hieronder haar mail. Ik mail haar ook, zijn we met z'n 4tjes. wel gezellig toch?
waar willen jullie afspreken?
cu groeten bianca
Hoi Bianca,
ik reageer even op deze rechtstreekse manier op de viva oproep.
Ik heb daar (nog) geen account aangemaakt namelijk.
Als jij dit mailtje wil doorsturen aan de andere dames?
Het lijkt me leuk om bij jullie groepje aan te sluiten.
iets over mijzelf:
Ik ben 32, woonachtig in omg haarlem en ben dus ook op zoek
naar leuke meiden om naar concert/kroeg, borrelen, shoppen of gewoon iets anders leuks te doen.
Ik ben werkzaam bij als DTP'er bij een denimmerk, ben heel voorzichtig bezig
met fotografie en rij veel paard. Qua muziek ben ik ook een liefhebber van het 3 voor 12genre
en ben veel te lang niet naar een leuk concertje geweest
fijn weekend
groetjes sw