leuke meiden in Nijmegen

06-05-2010 10:50 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groetjes..!
anoniem_105019 wijzigde dit bericht op 26-07-2015 00:12
Reden: niet meer van toepassing
% gewijzigd
Hee!

Herken je de volgende situaties: zin om iets leuks te doen maar niemand heeft tijd? Alle vrienden trekken langzaam weg uit Nijmegen en je merkt dat je steeds vaker alleen zit 's avonds? Zin in gezelligheid maar je hebt niet de juiste contacten?

We merken dat mensen behoefte hebben aan gezelschap en een ongedwongen, gezellige avond/dag. Wij kunnen dit jou bieden!

We zijn in oprichting en willen kijken hoeveel mensen reageren op deze oproep. Het doel is werken naar een gezellige groep mensen die samen verschillende activiteiten onderneemt. Over de organisatie hoeven jullie je geen zorgen te maken, dit wordt allemaal geregeld.

Kijk vrijblijvend op de volgende hyves: www.vrienden024.hyves.nl meld je aan, sta open voor nieuwe contacten en reageer op de poll over de verschillende ideeën wat betreft activiteiten!

Tot ziens,

De vrienden van 024
Hey meid,

Lijkt me ook heel erg gezellig. Precies wat jij noemt allemaal

Ik woon zelf ook echt midden in het centrum van Nijmegen. Ben zelf 21, bijna 22 en ik studeer nog! Vooral nu het zulk heerlijk weer is heb ik zin om gezellige dingen te ondernemen!

Heb je al als vriend uitgenodigd.

Heb je een e-mail waarop ik je kan bereiken?

Liefs
hey chantelle,

ik ben 21. ik woon niet in nijmegen maar wel is oss,

is dicht bij toch..

ik zit niet meer op school, ik werk als flexmederwerker op een woongroep voor mensen met een verstandelijke beperking

dus als het jou leuk lijkt...

je kan me altijd mailen

groetjes elvira

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven