leuke (single) meiden 25+ gezocht

04-01-2009 21:32 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Over mijn sociale leven heb ik eigenlijk niks te klagen, maar ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, dus vandaar dat ik dit oproepje doe.

Zelf ben ik 27 jaar, single en woon in het noorden van het land, maar het is geen probleem voor mij om elders in het land af te spreken. Het lijkt me heel leuk een soort van clubje te hebben om dingen mee te ondernemen.

Ik werk fulltime en in me vrije tijd spreek ik met vrienden af, ik sport graag en ik hou zeker van een feestje en lekker ouwehoeren, maar ben niet meer de die hard stapper van jaren geleden...word echt ouder...

Ga graag naar muziekfestivals (o.a.Latin Village), concerten en cabaret vind ik ook leuk (Najib Amhali, Sara Kroos, Youp vh Hek).In de zomer ben ik helemaal in me element; lekker naar het strand, terrasje pikken, bbq-en, picknicken, you name it.

Verder is reizen een absolute passie voor mij; of het nou een weekendtripje naar Antwerpen is, of 2 week naar Portugal, vind het allemaal heerlijk.

Ben benieuwd naar jullie reacties....

Ciao,

Sacha
Hallo sacha

ik ben jannie brinks 27 jaar alleen geen sinle het lijkt me toch leuk om me je in contact te komen. ik hou van winkelen /kletsen en leuke dingen doen

hoor het wel

greetz jannie
Hey Sacha,

Klinkt goed, ben alleen iets ouder (33) is dat erg??

Groetjes,

Brigitte
Hey Jannie en Brigitte!

Leuk dat jullie reageren.

Zal me mail adres ff geven, dan kunnen we mailen.

xsxaxsx@hotmail.com

Ps: leeftijd maakt niet uit, maar heb er bewust 25+ opgezet, omdat je dan meer op een lijn ligt met bepaalde dingen dan met een 20+er.

Groetjes,

Sacha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven