Leuke singles Nijmegen rond de 35 gezocht!

16-11-2008 19:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik zoek een gezellige aanvulling op mijn sociale netwerkje

Ik ben zelf 34 en single.

Mijn interesse is breed.

Ik hou van sporten, reizen, stappen, muziek, theater, dansen. Van praten over de zin en onzin des levens en spiritualiteit.

Ik ben benieuwd!
Hoi Vlinder,

ben zelf 33 en ook (weer 's) single.. Heb zelf wel eens dat vrienden allemaal druk zijn met relatie en/of kindertjes en ja, dan is t wel eens fijn om ook nog wat singles in je sociale netwerkje te hebben!

Hou zelf erg van film, theeleuten (de alledaagse beslommeringen bespreken gaat net zo leuk tijdens een pot thee, als praten over spirituele zaken), maar wil ook weer meer naar theater of dansvoorstellingen.

Anyway, ben benieuwd.

groetjes!
hoi dames ik ben carlijn, 33 jaar, hbo plus niveau woon in naije omgeving van nijmegen en ik zoek ook wat nieuwe contacten om dingen te ondernemen. ik heb een eigen huis, relatiue, werk opmkantoor. ik houd van koken uiteten winkelen film reiezen tapas rose.mail mij op carlijn_75@hotmail.com
Dag dames!

Leuk, die reacties. Zag dat lonneke ook al had gereageerd op de oproep singles 28+ nijmegen. Had ik zelf ook op gereageerd.

Misschien leuk om eens met zn allen een avondje af te spreken!!
Hallo allemaal,

Ik stel voor om vrijdag de 28e af te spreken. Ik heb dit al naar een aantal gemaild (hotmail). Wie kan er?
Hallo allemaal,

Was wat aan het kijken en zag jullie oproep staan.

Dit lijkt me wel gezellig.

Gaat dit nog door...en de volgende vraag kan ik nog mee..

Groetjes en ik lees het wel!

...ik zag net dat de oproep voor singles is...dit ben ik niet...
hoi allemaal. ik ben 34 woon ook in nijmegen en wil graag nieuwe mensen leren kennen,

ik heb ook gereageerd op boekenclub in nijmegen dus daar ga ik ook kijken dit weekend. ik heet Suzanne en ben te emailen op floddertje2008@hotmail.com.

hoop iets van jullie te horen. liefs Suzanne
heb begrepen dat zondag 14 december om 14 uur doorgaat? laat nog ff waar wordt afgesproken???

Ik ga proberen het te halen

groetjes

speedy
Hallo Vlinder1974 en de rest,

Hier even een korte reactie van mij.

Momenteel woon ik in Almere, ben 31 jaar, maar ik hoop in 2009 als happy single terug te keren (en dus te wonen) in Nijmegen. Things on my mind: hardlopen / fietsen per mountainbike, lezen, stappen (het liefst met techno beats, maar Britpop tijdens Lowlands is ook oké), relaxen, genieten van het leven en dat soort dingetjes... Indien jullie interesse hebben, mail me maar! Groetjes!
Hoi Saaiestappert,

Hoorde vanmiddag dat 14 december om 14 nog steeds staat. Als je wil weten waar en meewilt laat dan ff weten...

grtz

speedy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven