Entertainment alle pijlers

Om te janken

03-09-2025 18:09 17 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Alles zit de laatste dagen tegen, en het zou me helpen als ik even lekker mijn tranen zou kunnen laten lopen. …en daarom zoek ik dat topic van een tijd geleden waarin forummers muziek aandroegen waarvan ze emotioneel werden.
Ik denk dat de juiste muziek mij nou net dat laatste zetje kan geven, want de tranen zitten hoog, maar vast.
Weet iemand welk topic ik bedoel, ik heb verschillende zoekpogingen gedaan, maar ook dat lukt niet.
Of wie heeft een suggestie voor een bepaald nummer?
En heeft iemand dit zelf ook wel eens? Behoefte om te huilen, maar het lukt niet, net als een nies die kriebelt, maar niet loskomt?
dit topic? entertainment/muzikale-tranentrekkers/l ... ges/510644

En sterkte natuurlijk met wat er speelt.
LeClerc schreef:
03-09-2025 18:09
En heeft iemand dit zelf ook wel eens? Behoefte om te huilen, maar het lukt niet, net als een nies die kriebelt, maar niet loskomt?
Ja, heb ik! Ik zou zo graag verschrikkelijk huilen, zodat ik daarna mijn emoties kwijt ben en niet meer bang hoef te zijn dat ik ga huilen op een moment waarop ik het niet wil.

En sterkte natuurlijk.
Als ik dringend wil huilen maar het lukt niet, draai ik Fix You van Coldplay. Jenken gegarandeerd (bij mij).

Sterkte met wat er speelt!
Ik had dat laatst ook. Er was iets heftigs met een familielid gebeurd maar ik moest me goed houden voor de kinderen. Toen ik 2 uur alleen thuis was kwam alles eruit. Het liedje From Now On van Hugh Jackman was de trigger, dus die zou ik aanraden ;) Sterkte!
elsy wijzigde dit bericht op 03-09-2025 18:27
1.78% gewijzigd
MatchaTeaLatte schreef:
03-09-2025 18:12
dit topic? entertainment/muzikale-tranentrekkers/l ... ges/510644

En sterkte natuurlijk met wat er speelt.
Dankjewel!

Misschien open ik wel een topic op de werk pijler, maar ik vind het lastig ivm herkenning.
Catan schreef:
03-09-2025 18:15
Ja, heb ik! Ik zou zo graag verschrikkelijk huilen, zodat ik daarna mijn emoties kwijt ben en niet meer bang hoef te zijn dat ik ga huilen op een moment waarop ik het niet wil.

En sterkte natuurlijk.
Dankje, herkenbaar, zo sta ik er ook in!
Supermarket Flowers van Ed Sheeran.
Ook van hem: Afire Love.

Sterkte hoor!
M83 - Outro
Oh en heel herkenbaar trouwens, dat het niet loskomt.
Geen muziek maar ik ken niemand die het droog houdt bij de film Hachi.
Winter van Tori Amos
I wanna live my life with the volume full!
Exile van Bon Iver en Taylor Swift.
Ik herken je gevoel maar persoonlijk ga ik dus ook niet huilen van muziek. Het enige waar ik stante pede van ga huilen is het gedicht over de rainbow bridge (dieren) op youtube. Maar voor mij voelt het dan weer te hypocriet om het daarvoor te misbruiken.

Sterkte TO :hug:
Maarten van Roozendaal - Mooi (live)

Werkt bij mij altijd
https://youtu.be/ELKbtFljucQ?si=Z7p81r1hrc3FJ66m

Iron sky - Paolo Nutini
a flibbertigibbet! a will-o-the-wisp! a clown!
https://youtu.be/t2vk0jbcfQE?feature=shared

En deze: crying in the rain, versie Elvis Costello & James Taylor (niet zo handig met linkjes hier nog, weet niet of ik 't goed deed). Sterkte!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven