Om te janken
woensdag 3 september 2025 om 18:09
Alles zit de laatste dagen tegen, en het zou me helpen als ik even lekker mijn tranen zou kunnen laten lopen. …en daarom zoek ik dat topic van een tijd geleden waarin forummers muziek aandroegen waarvan ze emotioneel werden.
Ik denk dat de juiste muziek mij nou net dat laatste zetje kan geven, want de tranen zitten hoog, maar vast.
Weet iemand welk topic ik bedoel, ik heb verschillende zoekpogingen gedaan, maar ook dat lukt niet.
Of wie heeft een suggestie voor een bepaald nummer?
En heeft iemand dit zelf ook wel eens? Behoefte om te huilen, maar het lukt niet, net als een nies die kriebelt, maar niet loskomt?
Ik denk dat de juiste muziek mij nou net dat laatste zetje kan geven, want de tranen zitten hoog, maar vast.
Weet iemand welk topic ik bedoel, ik heb verschillende zoekpogingen gedaan, maar ook dat lukt niet.
Of wie heeft een suggestie voor een bepaald nummer?
En heeft iemand dit zelf ook wel eens? Behoefte om te huilen, maar het lukt niet, net als een nies die kriebelt, maar niet loskomt?
woensdag 3 september 2025 om 18:12
dit topic? entertainment/muzikale-tranentrekkers/l ... ges/510644
En sterkte natuurlijk met wat er speelt.
woensdag 3 september 2025 om 18:15
Ja, heb ik! Ik zou zo graag verschrikkelijk huilen, zodat ik daarna mijn emoties kwijt ben en niet meer bang hoef te zijn dat ik ga huilen op een moment waarop ik het niet wil.
En sterkte natuurlijk.
woensdag 3 september 2025 om 18:26
Ik had dat laatst ook. Er was iets heftigs met een familielid gebeurd maar ik moest me goed houden voor de kinderen. Toen ik 2 uur alleen thuis was kwam alles eruit. Het liedje From Now On van Hugh Jackman was de trigger, dus die zou ik aanraden
Sterkte!

elsy wijzigde dit bericht op 03-09-2025 18:27
1.78% gewijzigd
woensdag 3 september 2025 om 18:27
Dankjewel!MatchaTeaLatte schreef: ↑03-09-2025 18:12dit topic? entertainment/muzikale-tranentrekkers/l ... ges/510644
Misschien open ik wel een topic op de werk pijler, maar ik vind het lastig ivm herkenning.
woensdag 3 september 2025 om 18:28
woensdag 3 september 2025 om 22:22
woensdag 3 september 2025 om 22:48
https://youtu.be/ELKbtFljucQ?si=Z7p81r1hrc3FJ66m
Iron sky - Paolo Nutini
Iron sky - Paolo Nutini
a flibbertigibbet! a will-o-the-wisp! a clown!
woensdag 3 september 2025 om 22:54
https://youtu.be/t2vk0jbcfQE?feature=shared
En deze: crying in the rain, versie Elvis Costello & James Taylor (niet zo handig met linkjes hier nog, weet niet of ik 't goed deed). Sterkte!
En deze: crying in the rain, versie Elvis Costello & James Taylor (niet zo handig met linkjes hier nog, weet niet of ik 't goed deed). Sterkte!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in