Leuke (Stap)vriendinnen in Rotterdam?
zaterdag 24 januari 2009 om 18:45
Hallo meiden,
Ik ben een spontane meid van 29 jaar oud en sinds een tijdje weer vrijgezel, ik zoek een leuke/gezellig meid om leuke dingen mee te doen. Ik ben een jaar geleden in Rotterdam komen wonen, gelukkig heb ik al een paar leuke vriendinnen hier, maar uitbreiding van mijn vriendenkring is altijd welkom!
Ikzelf vind t leuk om in mijn vrije tijd
-lekker ergens wat te gaan drinken
-de stad in om te shoppen
-lekker rondje hardlopen (joggen...)
-samen hapje eten/koken
-filmpje kijken etc.
en ben ook nog steeds dol op een avondje stappen !!! (hou vooral van dance muziek, eclectic en R&B). Ga meestal in Rotterdam uit, maar ook daarbuiten vind ik leuk.
-ben ook dol op strand/uitgaansvakanties en stedentrips
Nou, ik benieuwd..! misschien zitten meer meiden in hetzelfde schuitje?!
dan hoor ik het graag en kunnen we misschien wat afspreken.
Groetjes
Ik ben een spontane meid van 29 jaar oud en sinds een tijdje weer vrijgezel, ik zoek een leuke/gezellig meid om leuke dingen mee te doen. Ik ben een jaar geleden in Rotterdam komen wonen, gelukkig heb ik al een paar leuke vriendinnen hier, maar uitbreiding van mijn vriendenkring is altijd welkom!
Ikzelf vind t leuk om in mijn vrije tijd
-lekker ergens wat te gaan drinken
-de stad in om te shoppen
-lekker rondje hardlopen (joggen...)
-samen hapje eten/koken
-filmpje kijken etc.
en ben ook nog steeds dol op een avondje stappen !!! (hou vooral van dance muziek, eclectic en R&B). Ga meestal in Rotterdam uit, maar ook daarbuiten vind ik leuk.
-ben ook dol op strand/uitgaansvakanties en stedentrips
Nou, ik benieuwd..! misschien zitten meer meiden in hetzelfde schuitje?!
dan hoor ik het graag en kunnen we misschien wat afspreken.
Groetjes
dinsdag 27 januari 2009 om 18:34
Hallo ramona
Klinkt leuk allemaal,
ik hou ook van dezelfde dingen doen en woon in rotterdam, als je het leuk vind om kennis te maken, kan je mij mailen (funngirl@mail.ccom) (is niet mijn echte naam hoor ha ha ha) misschien tot snel, groetjes,
Klinkt leuk allemaal,

dinsdag 27 januari 2009 om 19:29
Wat een leuk en gezellig oproepje!
Ik zou ook graag wat meer meiden in/rondom Rotterdam willen leren kennen. Woon zelf alweer een jaar of 5 in rotterdam, maar had destijds nog een vriend en heb dus nooit zoveel moeite gedaan om een eigen vriendenkring op te bouwen en dat wil ik nu graag veranderen!
Als je wilt kun je me mailen op lieveke557@hotmail.com
Hoop iets van je te horen!
Ik zou ook graag wat meer meiden in/rondom Rotterdam willen leren kennen. Woon zelf alweer een jaar of 5 in rotterdam, maar had destijds nog een vriend en heb dus nooit zoveel moeite gedaan om een eigen vriendenkring op te bouwen en dat wil ik nu graag veranderen!
Als je wilt kun je me mailen op lieveke557@hotmail.com
Hoop iets van je te horen!
dinsdag 27 januari 2009 om 19:35
Hey,
ik ben ook opzoek naar leuke mensen om mee te gaan stappen en de grotere dance festivals te bezoeken. Maar natuurlijk ook om leuke meiden dingen mee te doen zoals je beschreef. Ik ben 25, woon in Den Haag en ben ook vrijgezel
Als je het leuk vind om eens af te spreken en te kijken of het klikt kun je me mailen op: like_ilvoeyou7@hotmail.com
Liefs Marieke
ik ben ook opzoek naar leuke mensen om mee te gaan stappen en de grotere dance festivals te bezoeken. Maar natuurlijk ook om leuke meiden dingen mee te doen zoals je beschreef. Ik ben 25, woon in Den Haag en ben ook vrijgezel

Liefs Marieke
dinsdag 10 februari 2009 om 16:28
Hoi allemaal,
Ook ik wil al een tijdje nieuwe mensen leren kennen in de buurt! Ben bijna 3 jaar geleden in Rotterdam komen wonen, kwam uit een totaal andere regio dus kende vrijwel niemand hier in de omgeving. Dat is de laatste tijd niet echt veranderd. Ik woon samen met mijn vriend en we hebben best onze sociale contacten, maar vind het altijd leuk om ook zelf dingen te doen met 'eigen' vriendinnen. Heb wel leuke collega's en ook mijn sociale contacten, maar het zou zo leuk zijn om iemand (of meer iemanden
) te kennen 'om de hoek' en ook eens spontaan wat te gaan drinken, eten, shoppen, een keer stappen enz. Ben 31 jaar en voel me nog niet oud dus wat dat betreft genoeg te bedenken!
Als het je leuk lijkt om contact te hebben en te zien of het klikt, kun je me mailen: muppo77@gmail.com
Ben benieuwd!
Ook ik wil al een tijdje nieuwe mensen leren kennen in de buurt! Ben bijna 3 jaar geleden in Rotterdam komen wonen, kwam uit een totaal andere regio dus kende vrijwel niemand hier in de omgeving. Dat is de laatste tijd niet echt veranderd. Ik woon samen met mijn vriend en we hebben best onze sociale contacten, maar vind het altijd leuk om ook zelf dingen te doen met 'eigen' vriendinnen. Heb wel leuke collega's en ook mijn sociale contacten, maar het zou zo leuk zijn om iemand (of meer iemanden

Als het je leuk lijkt om contact te hebben en te zien of het klikt, kun je me mailen: muppo77@gmail.com
Ben benieuwd!
zondag 22 februari 2009 om 11:51
hey meiden, wij spreken nu af en toe af en doen leuke dingen met een groepje meiden in regio rotterdam.. en we hebben onze eigen hyve http://rockaroffa.hyves.nl/ dus als je zin hebt om eens mee te gaan stappen of wat anders leuks te gaan doen wordt dan lid. (de hyve is nog maar net nieuw dus staan nog niet veel activiteiten op, komt vanzelf )