Leuke stapvriendinnen omg D-H-Z'meer- R'dam gezocht! 25-37jr
zondag 16 november 2008 om 12:01
Hi Meiden!!
Zoek jij ook wat meer opvulling in de weekenden? Stappen op zaterdagavond (soms tot in de vroege uurtjes ) of zondagssmiddags ergens naartoe of savonds gezellig ff ergens wat eten, lekker gek doen, mannen kijken/keuren?
En breng je door de weeks savonds toch meer avondjes op de bank door dan je wil ipv van dat je ff ergens gezellig wat gaat drinken of bij iemand op bezoek gaat, ff lekker kletsen?
Ik ben 34, zie er trouwens wel jonger uit en ik voel me ook veel jonger:-)!! Hou ook nog echt van uitgaan ben zeker nog geen "oude" 34-er
Ik ben vrijgezel, met af en toe een vriendje, maar mijn vriendinnen en vrienden zijn heel belangrijk voor mij! Ik vergeet ze niet als ik een vriendje heb!
Ik hou bijna van alle soorten muziek, van de crazy piano's tot trance.. Op zondagmiddag/avond ben ik ook nog wel eens op een leuk feestje te vinden... moet wel zeggen dat dat zomers vaker voor komt.
Dus... ben jij die leuke, spontane "gekke" meid die net als ik er lekker op uit willen gaan? Ben je 25+ reageer dan!
Zoek jij ook wat meer opvulling in de weekenden? Stappen op zaterdagavond (soms tot in de vroege uurtjes ) of zondagssmiddags ergens naartoe of savonds gezellig ff ergens wat eten, lekker gek doen, mannen kijken/keuren?
En breng je door de weeks savonds toch meer avondjes op de bank door dan je wil ipv van dat je ff ergens gezellig wat gaat drinken of bij iemand op bezoek gaat, ff lekker kletsen?
Ik ben 34, zie er trouwens wel jonger uit en ik voel me ook veel jonger:-)!! Hou ook nog echt van uitgaan ben zeker nog geen "oude" 34-er

Ik hou bijna van alle soorten muziek, van de crazy piano's tot trance.. Op zondagmiddag/avond ben ik ook nog wel eens op een leuk feestje te vinden... moet wel zeggen dat dat zomers vaker voor komt.
Dus... ben jij die leuke, spontane "gekke" meid die net als ik er lekker op uit willen gaan? Ben je 25+ reageer dan!
zondag 16 november 2008 om 12:06
Hoi "Babbel",
Ik heb ook zin om lekker uit te gaan maar mijn vaste stapvriendin heeft momenteel een gezinnetje...
Tijd om nieuwe stapvriendinnen te ontmoeten!
Mail je me op 01marion@live.nl
Ik heb ook zin om lekker uit te gaan maar mijn vaste stapvriendin heeft momenteel een gezinnetje...
Tijd om nieuwe stapvriendinnen te ontmoeten!
Mail je me op 01marion@live.nl
zondag 16 november 2008 om 12:09
Leuk, ik sta altijd open om nieuwe mensen te ontmoeten....
Ik houd van stappen, film, uit eten etc...
Mijn mailadres is: vlindertje160@yahoo.com
Ik houd van stappen, film, uit eten etc...
Mijn mailadres is: vlindertje160@yahoo.com
zondag 16 november 2008 om 12:17
donderdag 18 december 2008 om 20:14
Hoi Babbel,
Beetje late reactie maar het lijkt mij ook erg gezellig om nieuwe meiden te ontmoeten waarmee ik weer een lekker kan gaan stappen! De vriendinnen in mijn omgeving zijn over het algemeen gesetteld en hebben niet meer zoveel zin om uit te gaan. Mijn email-adres is williams1@live.nl
Beetje late reactie maar het lijkt mij ook erg gezellig om nieuwe meiden te ontmoeten waarmee ik weer een lekker kan gaan stappen! De vriendinnen in mijn omgeving zijn over het algemeen gesetteld en hebben niet meer zoveel zin om uit te gaan. Mijn email-adres is williams1@live.nl
maandag 29 december 2008 om 16:55
Ik ben een nieuw lid dus een zeer late reactie maar ik zoek ook nieuwe vriendinnen hahahahaha
Ik ben 36 MAAR echt, ik sluit me volledig aan bij Babbel1974!
Dus als je het leuk vindt: pussinbootss@gmail.com
Ik ben 36 MAAR echt, ik sluit me volledig aan bij Babbel1974!
Dus als je het leuk vindt: pussinbootss@gmail.com
dinsdag 30 december 2008 om 13:50
Zeg meiden wil me ook wel bij jullie aansluiten, ben sinds kort verhuisd naar Capelle a/d IJssel. Ben voor mijn vriend deze kant op gekomen en wil ook wel wat andere dingen doen met gezellige meiden . En om nou elk weekend naar mijn vriendinnen in het hoge noorden te rijden wordt me ook een beetje teveel van het goede....
mochten jullie wat leuks doen....mijn mail is
pefean@hotmail.com
mochten jullie wat leuks doen....mijn mail is
pefean@hotmail.com
donderdag 15 januari 2009 om 21:36
He meiden,
precies het berichtje waar ik naar op zoek was. Bij mij zijn alle vriendinnen zwanger of net bevallen en stappen, shoppen, filmpje zit er niet zo vaak meer in. Dus als ik me nog aan zou kunnen sluiten, graag! Zelf woon ik in Rotterdam en ben 32 jaar. Ik hoor het wel! Jullie kunnen me bereiken op bos.1976@hotmail.com
precies het berichtje waar ik naar op zoek was. Bij mij zijn alle vriendinnen zwanger of net bevallen en stappen, shoppen, filmpje zit er niet zo vaak meer in. Dus als ik me nog aan zou kunnen sluiten, graag! Zelf woon ik in Rotterdam en ben 32 jaar. Ik hoor het wel! Jullie kunnen me bereiken op bos.1976@hotmail.com