Mama's in Hilversum met kids 1-3 jaar?

26-07-2020 15:06 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Enkele jaren geleden ben ik voor de liefde verhuisd naar Hilversum, inmiddels zijn mijn ex en ik uit elkaar en hebben wij co-ouderschap over ons bijna 2-jarige zoontje. Ik ken hier weinig mensen en zou het leuk vinden om af en toe op playdate te gaan met een andere moeder met kind in dezelfde leeftijdsklasse. Naar de speeltuin, bij de ander in de tuin een kop thee drinken terwijl de kinderen spelen, etc. Ik ben 30 jaar oud, werk 4 dagen in de week, houd van kletsen en hoor regelmatig dat ik bijzonder grappig ben :) Mijn zoontje is heel lief, deelt zijn speelgoed graag en is dol op andere kinderen.

Somebody up for that?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Hoi McSteamy, wij wonen helaas nog niet in Hilversum, zijn al een tijd aan het zoeken! Is dus wel het plan... Mijn dochter is net 4 en zoon bijna 1, jouw zoontje zit er dus precies tussenin maar ze kunnen het vast toch leuk hebben samen! Voorlopig heb je dus nog even niks aan me... Maar wanneer we verhuizen zal ik (en onze kinderen) ook behoefte hebben aan nieuwe contacten, dus wie weet tegen die tijd!
Alle reacties Link kopieren
Dan hoor ik tegen die tijd graag van je :proud:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ja, afgesproken! Hoop dat je ook al eerder wat moeders en kinderen treft om mee af te spreken! Tot over een tijdje :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi McSteamy, wilde even laten weten dat we een huis gevonden hebben en over ca. 2 mnd naar Hilversum verhuizen! Mocht je het nog leuk vinden, dan kunnen we wellicht eens afspreken als wij er gesetteld zijn. Groeten!
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,
Ik woon in de omgeving van Hilversum.,
ben 41 en heb een dochter van 3. Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Lijkt me nog steeds leuk om af en toe eens niet alleen naar de kinderboerderij of speeltuin te hoeven :lol:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
hey! mij lijkt het ook leuk, hebben jullie al contact? zo niet, wil je me dan een berichtje sturen? ik zal het ook even proberen, nu lukt het niet
Alle reacties Link kopieren
Precies mcsteamy! Hebben we wat te kletsen als de kids spelen.
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik woon zo’n 20 minuutjes bij Hilversum vandaan. Lijkt me leuk om aan te sluiten :)
Hebben jullie al contact met elkaar?
Lijkt mij ook leuk om aan te sluiten... Is er nog plek? ;)
Alle reacties Link kopieren
Zeker! Super leuk dit! :cheer2:

Er is nog geen contact. Is het een idee om een Whatsapp groepje te starten? Als iedereen mij hun 06 pb’t?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Pb!
Pb!
Alle reacties Link kopieren
Ook van mij een pb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven