Meiden in Amsterdam, Haarlem

14-07-2009 16:20 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva dames!

Ik ben een jonge vrouw van 21, ik sta positief en vrolijk in het leven, toch loop ik steeds tegen het feit aan dat ik niet veel vriendinnen in mijn buurt heb, waardoor spontaan iets gaan doen er niet in zit helaas.

In mijn puberteit kon ik mijn draai niet echt vinden, daardoor zijn vriendschappen door verhuizingen, en het uit elkaar groeien, verwaterd.

Nu heb ik eindelijk mijn draai gevonden, ben druk bezig met de solliciatieprocedure voor mijn "droombaan", ik heb een goede relatie waar ik heel blij mee ben, het enige wat me dus dwars zit is dat ik niet heel veel vriendinnen heb (mijn vriendinnen wonen ook verspreid over Nederland en dus niet in de buurt).

Daarom ben ik benieuwd of er meer meiden zijn uit Amsterdam of Haarlem, die tegen hetzelfde aanlopen, en die het leuk zouden vinden om eens wat te gaan drinken ofzo.

Ik denk dat vriendschappen moeten ontstaan en niet "gepland" kunnen worden dus wie weet is het gezellig en kunnen we vaker wat afspreken?

Je kan me mailen op: lalavivaa@live.nl

groetjes Maarith
Oeps email moet zijn lalaviva@live.nl

Kon niet vinden hoe ik een bericht moet wijzigen..
Je kunt een berichtje wijzigen door in het grijze balkje achter je naam het middelste tekentje te klikken. Als je je muis er overheen schuift zie je ook 'wijzig dit bericht'.

Daarna weer op 'verstuur bericht' drukken en voila!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoi Maarith!

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen! Mijn mailadres is meisje85@gmail.com.

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven