omgeving Nijmegen

10-03-2009 19:51 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben Annemarie, 24 jaar en woon sinds kort (weer) in de buurt van Nijmegen. Doordat ik de afgelopen jaren relatief veel verhuisd ben heb ik niet meer zo veel vriendinnen in de buurt wonen en lijkt me het leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten om leuke dingen mee te doen.

Groeten Annemarie
Hoi Annemarie! Ik ben Femke, 25 lentes jong en ik woon ook in Nijmegen. Ben net jij als jij regelmatig verhuisd, en heb niet echt vriendinnen in de buurt. Het lijkt me leuk om een keertje afspreken Groetjes Femke
Hoi Femke,

Thanx voor je reactie! Ik ben nog niet echt bekend met dit forum dus was even aan het kijken hoe je 'prive' verder kunt schrijven, anders staat je mailadres meteen zo erop.. Maar weet niet echt hoe dat moet :s Jij wel?

Groeten Annemarie
Hoi Annemarie,

Ik heb net een uitnodiging gestuurd om 'vriend' te worden. Eens kijken wat dat doet.

Aders mag je ook via Hyves wel een berichtje sturen, is dat misschien een idee? emke2.hyves.nl

Groetjes Femke
hoi annemarie en femke,

ik woon ook in nijmegen, ben 26 en was inderdaad ook aan het uitzoeken hoe ik een prive berichtje kan sturen!

lijkt me leuk jullie te leren kennen!

groetjes jessica
hai dames,

ook ik sluit me graag bij jullie aan...misschen kunnen we een keer wat gezelligs gaan doen?

Ik ben 23 en woon nt centrum van nijmegen en lijkt me leuk om nieuwe meiden te ontmoeten!

Groetjes maartje
Hey meiden,

Ook ik woon na een lange tijd weer (in de buurt van) Nijmegen. Dringende behoefte om mijn sociale leven hier weer een beetje op peil te gaan brengen! Ik ben bijna 26 en net afgestudeerd. Ik hou van gezelligheid...terrasje, bioscoopje, stappen, theater, lekker (uit)eten, concerten, shoppen etc.

Mail me maar!

vivalientje83@live.nl

Groetjes :-)
hoi meiden! Ik ben Nienke, (bijna) 26 en woon sinds kort in nijmegen. Lijkt me leuk om een keer wat af te spreken, volgens mij zit ik een beetje in hetzelfde schuitje als jullie. Ik had een oproepje gedaan maar werd enigszins afgeblaft toen ik er achterkwam dat 'ie op de verkeerde plek in t forum stond (oeps). Jullie kunnen mailen naar nijn83@hotmail.com

Misschien tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven