PartyChicks!

18-04-2010 10:44 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben opzoek naar gezellige meiden die zin hebben om samen met mij deze zomer naar feestjes te gaan als Mysteryland, Wooferland, Bloomingdale etc.

Zelf ben ik 29 en woon ik in de Zaanstreek, maar feestjes zijn door het hele land, dus afstand maakt mij niet zo heel veel uit ;)
Ola,

Ik zoek ook nog een leuke vriendin, voor een feestje, een hoop lol en gezelligheid. Zelf ben ik 25 jaartjes oud. Heb je een mailadress waar ik je op kan mailen.

Groetjes mij
Hi Vlindertje..

Mijn email zet ik hier liever niet..

Kunnen we die uitwisselen via een vriendinnenuitnodiging? Ik ben er zelf nog niet helemaal achter hoe dat werkt hihi ;)

Groetjes!
Hoi Misspippie & Vlindertje,

Ik heb geprobeerd een uitnodiging te versturen, zodat ik jullie mijn mailadres kan geven....

maar weet niet of dit gelukt is!

Groetjes,

Puck
Hi Puck!

Bij mij is het gelukt! ;)

Ik heb je toegevoegd en een berichtje gestuurd.. ik hoop dat dat ook goed is gegaan? ;)

Groetjes!
Hoi hoi,

Ik zie geen berichtje :(

heb wel geprobeerd je een mailtje te sturen ben benieuwd of dat aankomt hihi

Greetz
Ola meiden,

Ik heb het ook nog een keertje geprobeerd.. Is het tussen julie wel gelukt om met een privebericht de emailadressen uit te wisselen?

Liefs
Hoi Vlindertje,

Het is ondertussen gelukt om te mailen met misspippie.

Ik heb geen berichtje van jou ontvangen.

Wel heb ik geprobeerd je een berichtje en een mailtje te sturen.

Hopelijk is 1 van de 2 aangekomen.

LIefs
Hi ladies,

Kan ik me nog bij jullie aansluiten? Of lukt het niet met alle berichtjes.....

x

Esther
Hi Vlindertje!

Ik heb je een emailtje gestuurd via deze site, hopelijk is het aangekomen!?

Groetjes!
Hi Esther!

Je kan je zeker nog aansluiten ;) Gezellig!

We zijn alleen nog niet zo handig in deze site, maar ik zal je proberen uit te nodigen zodat we emailadressen uit kunnen wisselen.

Groetjes!
Ha meiden,

Ik zou ook graag willen worden toegevoegd. Is dat mogelijk? Ik ben 27 jaar en graag in voor dit soort feestjes, alleen ik heb weinig vrienden die echt van deze feestjes houden.

Hoor het wel van jullie!

Gr Suus
Hey meiden !

Wat een leuke oproep.

Ik een vlotte meid van 25, ik ga vanaf mijn 17e naar party's, altijd met dezelfde vrienden. Ik vind het juist leuk om nieuwe vrienden te ontmoeten die het ook leuk vinden om o.a. naar party's te gaan. Ik ben meer een festival type : zonnetje, heerlijke beats, lekker drankje effin... je kent het wel

Liefs,
Hé meiden!

Thanks voor jullie leuke reacties!

Het berichtjes versturen via deze site gaat niet helemaal zoals het gaat.. dus hierbij mijn emailadres: miss_pippie@hotmail.com

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven