Partygangers??

09-03-2009 21:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Wie houdt dr net zoals mij van de grotere feesten? Afgelopen weekend naar Trance Energy geweest wat helemaal super was! Naast trance ben ik gek op hardhouse, hardstyle, oldschool, etc. In de zomer komen de festivals er ook weer aan, waar ik ontzettend naar uitkijk :-)

Mijn vriend is ook gek op dit soort feesten, dus we lopen behoorlijk wat feesten af! Ik vind het ook altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen op feesten.. Sta je er ook open voor? Laat het me dan weten en wie weet kunnen we samen een dansje doen :-)

Ik ben trouwens 24 jaar en woon in Amsterdam..

Groetjes
ik ga naar de fetish feesten, kom nooit op de trance feesten, maar das gewoon omdat ik nooit in de gelegenheid ben gekomen, sta er wel open voor, want hou wel van lekker uit mijn dak gaan!
Ik woon ook in Amsterdam. Mijn vriend en ik houden ook van feestjes, maar met Trance Energy, Sensation en Innercity zijn we nu wel een beetje klaar. Mijn voorkeur gaat tegenwoordig meer uit naar Crazyland, laatst ook Wasteland, en de zomerfestivals: Loveland, Mysteryland en Dance Valley.

xZoete
Ik ben ook opzoek naar meiden om leuke feesten af te gaan. Ben ook naar Trance Energy geweest, vond het helemaal leuk!

Festivals waar ik deze zomer ook zeker naartoe wil zijn Dance Valley, Extrema, Loveland, Mysteryland.

Ben trouwens 22 jaar een woon in Utrecht.

Lijkt het je wat? Dan mag je me mailen op yesmail86@hotmail.com
Jaaaaa! Extrema is ook leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven