rabiës inenting, wie gaat mee?

12-03-2009 13:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dagdag,

Ik heb vernomen dat het vaccineren tegen rabiës een stuk goedkoper is als je met zn drieeen gaat ; http://www.amc.nl/index.cfm?pid=3197 €75 ipv €210.

Dus wie heeft hem nog meer nodig, misschien dat we dan samen kunnen gaan? Het liefst in Amsterdam Ik zoek nog één iemand erbij...

groetjes samatha samryt@hotmail.com
Voor welk land heb je die inenting nodig? Ik ben al in veel landen op reis geweest, maar die injectie is me nog nooit door de GGD geadviseerd.
*
*
Maar ehm, dit is een oproepje en je kan beter aan de angel even vragen of die naar het prikbord mag want hier mag het niet.
In Wageningen is het ook vaak goedkoper, omdat veel studenten daar zich ervoor moeten laten inenten wegens studieonderzoek met dieren in tropische landen. (Weet ik veel, vleermuizen in Indonesie bestuderen enzo)

Als het niet lukt mensen te verzamelen kun je misschien daar bij de studentenarts meedoen (die arts doet het in groepjes om het goedkoper te maken geloof ik).

Ik moest geloof ik twee of drie keer (of het was in combinatie met andere prikken), maar ik vond de rabies we zeer doen hoor.
..
..
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven