Schrijfsters gezocht

26-06-2010 21:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben een aspirant schrijfster en ik zou graag in contact willen komen met andere dames die schrijven. Maakt me nite uit of dat poezie, of proza; fictie, of non-fictie is. Het gaat tenslotte om het schrijf-proces en daarin zullen we ongetwijfeld allemaal tegen ongeveer gelijke frustraties aanlopen. Misschien kunnen we tegen elkaar aanklagen en elkaar motiveren om toch door te gaan. Daarnaast kan gezellig kletsen in een cafetje bij een glaasje wijn op zijn tijd vast ook geen kwaad.
Leuk plan, Mowmow. Zou wel eerst nog wat oefenen qua spelling voordat je met je werk naar een uitgeverij stapt.
Hoi Mowmow,

Dat is een leuk idee! Momenteel werk ik aan 2 dingen en denk soms echt wel dat het leuk zou zijn iemand te kennen die er ook mee bezig is. Wie weet!

Groet

Kyrillis
@ Elynn Wat een duffe reactie. Jammer dat je daar tijd voor hebt. Ik heb het nogal druk waardoor ik erg snel moet typen en dus fouten laat staan.
Was niet duf bedoeld. Vind je plan serieus leuk. Werk namelijk zelf als freelance redacteur, vertaler en tekstschrijver. Bespeur wat fouten in je post (geen snelheidsfouten) en ik wijs je daarop omdat ik vind dat iemand die het stiel van auteur ambieert oog moet hebben voor zijn/haar taalgebruik.
Eigenlijk vind ik het ook zeer onsymphatieke reactie Elynn. Iemand opent een berichtje en dan bats jij er als eerste reactie zo bovenop. Dat is toch niet leuk? En is het nuttig? Nee eigenlijk ook niet.
Nogmaals: het was niet lullig bedoeld. Of het nuttig is, zal blijken zodra jullie met manuscripten bij uitgeverijen aan gaan kloppen. En nee, dat bedoel ik ook niet lullig.

Ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie een leuke, inspirerende groep schrijvers bij elkaar weten te krijgen.
Wat een leuk idee. Misschien kunnen we wat ervaringen uitwisselen.
Leuk idee Mowmow! En bovendien gezellig.

Hoe kunnen wij het beste in contact komen?
Hej hoi,

Wat een leuk idee

Ben zelf ook altijd met 1000 dingen tegelijk aan het schrijven en het delen van ervaringen lijkt me nuttig en gezellig.

Dus ook bij deze de vraag: hoe kunnen we in contact komen?

Greetz
Ik werk sindskort als freelance journalist naast mijn andere, totaal niet journalistieke, fulltime baan. Ben dus nog beetje zoekende hoe ik daaraan invulling wil geven, maar zou het leuk vinden om af en toe met andere schrijvers in contact te komen. Ik heb een e-mailadres aangemaakt op mijn nickname: missmedica@gmail.com. Als jullie daar op reageren, kan ik vanuit daar weer een reply all doen. Idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven