Schrijfsters gezocht
zaterdag 26 juni 2010 om 21:34
Hoi,
Ik ben een aspirant schrijfster en ik zou graag in contact willen komen met andere dames die schrijven. Maakt me nite uit of dat poezie, of proza; fictie, of non-fictie is. Het gaat tenslotte om het schrijf-proces en daarin zullen we ongetwijfeld allemaal tegen ongeveer gelijke frustraties aanlopen. Misschien kunnen we tegen elkaar aanklagen en elkaar motiveren om toch door te gaan. Daarnaast kan gezellig kletsen in een cafetje bij een glaasje wijn op zijn tijd vast ook geen kwaad.
Ik ben een aspirant schrijfster en ik zou graag in contact willen komen met andere dames die schrijven. Maakt me nite uit of dat poezie, of proza; fictie, of non-fictie is. Het gaat tenslotte om het schrijf-proces en daarin zullen we ongetwijfeld allemaal tegen ongeveer gelijke frustraties aanlopen. Misschien kunnen we tegen elkaar aanklagen en elkaar motiveren om toch door te gaan. Daarnaast kan gezellig kletsen in een cafetje bij een glaasje wijn op zijn tijd vast ook geen kwaad.
maandag 28 juni 2010 om 20:11
maandag 28 juni 2010 om 22:23
vrijdag 16 juli 2010 om 12:02
Ik werk sindskort als freelance journalist naast mijn andere, totaal niet journalistieke, fulltime baan. Ben dus nog beetje zoekende hoe ik daaraan invulling wil geven, maar zou het leuk vinden om af en toe met andere schrijvers in contact te komen. Ik heb een e-mailadres aangemaakt op mijn nickname: missmedica@gmail.com. Als jullie daar op reageren, kan ik vanuit daar weer een reply all doen. Idee?