Stapmaatjes/ vriendinnen omgeving Rotterdam

28-02-2020 13:38 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben opzoek naar dames die het leuk vinden om geregeld af te spreken/ elkaar beter te leren kennen en leuke dingen te gaan doen in omgeving Rotterdam (en daarbuiten als we willen).

Vriendinnen wonen verder weg en vriend werkt onregelmatig waardoor ik regelmatig alleen ben 's avonds en het weekend. Hierdoor mis ik verdere contacten in de buurt om ff een bakkie te gaan doen, festival te pakken, bioscoopje, museum te bezoeken en taartjes te scoren etc.

Ik ben 34 jaar, heb 2 stiefkindjes en vriend. Hou van alles wat met creativiteit te maken heeft, interieur, design, tattoo, piercing, musea, maar ook eten (taart ja-graag), muziek (alles behalve hardcore) sauna, dansjes, cabaret, natuur, dieren en veel meer.

Lijkt het je leuk elkaar beter te leren kennen dan hoor ik het graag!
Ik reageer altijd.

Grt Corina
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik kan mij wel in vinden in jouw oproepje, ik woon en werk in Rotterdam. Ik ben 38jaar en nog single. Ik vind het leuk om sporten, stappen, festivals bezoeken, muziek ( breed interesse) wellness/sauna en uiteten. Het lijkt me heel leuk om een keer samen met andere dames af te spreken en elkaar te leren kennen.

Hoor graag van je.

Groetjes Nance
Alle reacties Link kopieren
Hi Nance ik heb je even een privé berichtje gestuurd.
Lijkt mij ook leuk

Ben 36 jaar woon 10 min v rotterdam af
Hou v stappen/sauna/uit eten
Alle reacties Link kopieren
ik vind dit ook leuk! Ik ben 33 jaar en woon in rotterdam. Ik hou van bioscoop, uiteten gaan en sauna.

Als de crisis weer voorbij is een bakkie doen met zijn allen?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook leuk! Ik ben 34 jaar en woon in Rotterdam. Ik heb een pathe pas, festivalletje ben ik zeker van en een drankje doen ben ik altijd voor in.
Ik sluit mij graag bij jullie aan.

Groetjes laura
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames super leuk dat jullie reageren. Lijkt me leuk om kennis te maken met jullie allemaal aangezien er zo te zien al veel raakvlakken zijn met interesses. Trekken jullie het allemaal nog een beetje met deze hele crisis?
Ik mis de festivals zo erg! De noodoplossing is nu even dansen op het balkon. Hopelijk kunnen we in september weer los!
Wie het leuk lijkt om te appen kan mij altijd toevoegen op whatsapp: 062914575.
Als je eerst eens wilt kijken wat voor vlees je in de kuip hebt, i get it :) mijn instagram is bouncing_off_clouds (doe er niet veel mee de laatste tijd).
Voor nu alvast een heel fijn weekend toegewenst en wie weet tot snel.
Grt Corina
Hallo dames,

Ik ben Anna, 36 jaar. Ik woon in de buurt van Rotterdam en werk daar, getrouwd en heb 2 kinderen.

Mijn interessen zijn sporten (fitness, hardlopen), koken, klussen, interieur, welness.

Maar zeker ook drankje doen, festival, evenementen, sauna.. Kortom al het bovengenoemde :-D

Het lijkt me erg leuk om met jullie in contact te komen.

Groeten,

Anna
anoniem_638f50e2e972c wijzigde dit bericht op 06-10-2020 20:51
10.98% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven