tienermoeders
woensdag 2 november 2011 om 23:01
Ik weet niet of er al een topic voor is maar misschien is het leuk om over dit onderwerp te praten met tienermoeders.
ik ben een jonge moeder van 19 jaar en ik heb een dochtertje. Zij word volgende maand 1 jaar
Ik krijg 1 x in de 3 weken iemand van voorzorg en dat duurt totdat mijn dochter 3 jaar is. En dat bevalt mij.
Verder ga ik 1x per 2 weken naar een jonge moeder groep.
Ik hoop dat er tienermoeders zijn die zich melden :p
ik ben een jonge moeder van 19 jaar en ik heb een dochtertje. Zij word volgende maand 1 jaar
Ik krijg 1 x in de 3 weken iemand van voorzorg en dat duurt totdat mijn dochter 3 jaar is. En dat bevalt mij.
Verder ga ik 1x per 2 weken naar een jonge moeder groep.
Ik hoop dat er tienermoeders zijn die zich melden :p
donderdag 3 november 2011 om 10:31