tienermoeders

02-11-2011 23:01 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of er al een topic voor is maar misschien is het leuk om over dit onderwerp te praten met tienermoeders.



ik ben een jonge moeder van 19 jaar en ik heb een dochtertje. Zij word volgende maand 1 jaar



Ik krijg 1 x in de 3 weken iemand van voorzorg en dat duurt totdat mijn dochter 3 jaar is. En dat bevalt mij.

Verder ga ik 1x per 2 weken naar een jonge moeder groep.



Ik hoop dat er tienermoeders zijn die zich melden :p
Alle reacties Link kopieren
Hoi deniseb, ik ben een jonge moeder van 20 ,met een zoontje van bijna 3... Ik geloof niet dat er al een topic bestaat over tienermoeders... Ben er al eens eerder naar op zoek geweest!
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Dit onderwerp staat op het prikbord bij oproepjes. Als jullie tienermoeder echt willen kletsen in een topic, kunnen jullie vragen of een Mod dit kan verplaatsen naar een andere pijler.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Heey late reactie van mij maarja (a)

Tickel ik zal kijk of dat lukt maar nu zijn er nog zo weinig mensen.

Jongemama20 weet jij misschien nog meer TM? want we zijn nu maar met zn 2en haha
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat een forum, speciaal voor tienermoeders Misschien is dat wat voor je/jullie?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven