Utrechtse meiden (28+)

15-11-2009 13:01 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!

Ik woon inmiddels alweer even in Utrecht. Maar zou het leuk vinden om mijn vriendinnengroep wat uit te breiden. Zelf ben ik 29 jaar (zoals we vroeger altijd erachteraan zeiden: '29, maar bijna 30').

Ik mis de spontaniteit in mijn vriendenkring. Onverwachts aanbellen voor een kopje thee, een filmpje kijken of gewoon gezellig kletsen. Een weekendje weg, shoppen of op een zaterdagmiddag te lang blijven hangen in een kroegje.

Groet! Liesse.
Hoi Liesse,

Je oproepje is heel herkenbaar. Ik wil ook graag mijn vriendinnengroep uit breiden. Het lijkt me leuk om een keer wat af te spreken. Ik ben ook 29 en kom uit Brabant. Maar ben best bereid om naar Utrecht te komen.

Mijn mailadres is mocita1@hotmail.com

groetjes
Hoi! Leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Utrecht. Ik ben 30 en woon nu sinds een jaar of vier in Utrecht. Ik vind het gewoon leuk om wat meer mensen te leren kennen die ook van spontane afspraakjes houden. Zelf vind ik het leuk om naar de filmhuizen te gaan, buiten te sporten en uiteraard een drankje in de kroeg of een theatervoorstelling. groetjes!
Hoi Liesse,

Leuke oproep. Ik zoek ook leuke vriendinnen om mee in de kroeg te hangen, bij elkaar eten, wijntje drinken, film kijken.

Ik woon ook in Utrecht.

Als jullie willen kunnen jullie me mailen, wie weet zitten we heel binnenkort in een leuke kroeg.

adsl455757@tiscali.nl

Groetjes Roza
Hallo allemaal,

Wat een leuke reacties! Dank!

Wat vinden jullie; zal ik ergens volgende week een e-mail sturen naar iedereen die heeft aangeven het leuk te vinden om eens af te spreken? Dan blijft deze oproep nog even een weekje 'actief' voor anderen.

Laten jullie je e-mailadres achter? Of stuur 'm even naar zijismeisje@hotmail.com

Groetjes, Liesse.
Hoi Liesse,

Dat is een goed idee.

Ik heb mijn e-mail adres al achtergelaten.

Lijkt me heel leuk om af te spreken met dit groepje en misschien nog wel meer leuke meiden.

Groetjes Roza
Zijn er nog meer meiden die het leuk vinden om naar de kroeg te gaan, bij elkaar te eten en/of film te kijken en te kletsen?

Vast wel. Wie weet hebben we binnenkort een leuke vriendinnengroep.
Rebecca sluit ook aan. Zij heeft rechtstreeks naar mijn hotmail een berichtje verzonden.
Zo ook enileda. Gaat nog gezellig worden met z'n allen! Leuk!
Hi Liesse,

Leuk idee, ik sluit me graag aan! Ik stuur je even een mailtje.

Groetjes, Ineke
Ik heb jullie inmiddels een mail verzonden met wat data!

Groetjes, Liesse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven