Vriendin in Enschede
zaterdag 28 januari 2012 om 14:06
Hallo Allemaal
Eind april zal ik (35) samen met mijn man, zoon (2jr) en 3 katten gaan verhuizen van Arnhem naar Enschede.
Het lijkt me erg leuk om via deze weg in contact te komen met andere dame(s) die ook uit (omg) Enschede komen.
Wie weet tot mails.
Groetjes Ilse
(ilseterwoerd@hotmail.com)
Eind april zal ik (35) samen met mijn man, zoon (2jr) en 3 katten gaan verhuizen van Arnhem naar Enschede.
Het lijkt me erg leuk om via deze weg in contact te komen met andere dame(s) die ook uit (omg) Enschede komen.
Wie weet tot mails.
Groetjes Ilse
(ilseterwoerd@hotmail.com)
zaterdag 28 januari 2012 om 14:18
zaterdag 28 januari 2012 om 15:21
Hallo Pinky
Bedankt voor je tips.
Ik woon nu nog in Arnhem en vind dit een leuke manier om met anderen in contact te komen. Speeltuin is ook goed idee natuurlijk, maar aangezien ik er nog niet woon
Mijn naam is niet mijn echte naam en het emailadres is een email adres wat ik alleen voor dit soort dingen gebruik.
Groetjes Ilse
Bedankt voor je tips.
Ik woon nu nog in Arnhem en vind dit een leuke manier om met anderen in contact te komen. Speeltuin is ook goed idee natuurlijk, maar aangezien ik er nog niet woon
Mijn naam is niet mijn echte naam en het emailadres is een email adres wat ik alleen voor dit soort dingen gebruik.
Groetjes Ilse
donderdag 2 februari 2012 om 14:20
Hoi hoi
Ik ben Mirian 30 jr, en woon samen met mijn vriend in Enschede sinds 1,5 jaar.
Omdat mijn vriendinnen wat verder weg wonen lijkt het me ook leuk om via deze weg in contact te komen met andere meiden.
We hebben nog geen kind maar willen wel graag..
Wanneer kom je hier wonen dan?
groetjes Mirian
Ik ben Mirian 30 jr, en woon samen met mijn vriend in Enschede sinds 1,5 jaar.
Omdat mijn vriendinnen wat verder weg wonen lijkt het me ook leuk om via deze weg in contact te komen met andere meiden.
We hebben nog geen kind maar willen wel graag..
Wanneer kom je hier wonen dan?
groetjes Mirian
vrijdag 3 februari 2012 om 09:30
maandag 6 februari 2012 om 20:47
Hallo Mirian en Diana
Bedankt voor jullie reacties. leuk!
Het lijkt me zeker leuk om een keer met zn allen af te spreken.
27 April is de laatste dag dat we in Arnhem wonen en daarna moeten we verhuizen
We zijn nog wel in onderhandeling over een woning, maar vanaf de 27e zijn we weer in Twente dat zo wie zo.
Groetjes Ilse
Bedankt voor jullie reacties. leuk!
Het lijkt me zeker leuk om een keer met zn allen af te spreken.
27 April is de laatste dag dat we in Arnhem wonen en daarna moeten we verhuizen
Groetjes Ilse
donderdag 16 februari 2012 om 13:04
Hoi Ilse en andere dames,
zoals je hierboven wel kunt lezen houden we de 24e een meeting/borrel.
Heb je zin om mee te doen, aarzel dan niet en stuur me ff een mailtje mirian2008@live.nl
groetjes Mirian
zoals je hierboven wel kunt lezen houden we de 24e een meeting/borrel.
Heb je zin om mee te doen, aarzel dan niet en stuur me ff een mailtje mirian2008@live.nl
groetjes Mirian