Vriendin in Enschede

28-01-2012 14:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal

Eind april zal ik (35) samen met mijn man, zoon (2jr) en 3 katten gaan verhuizen van Arnhem naar Enschede.

Het lijkt me erg leuk om via deze weg in contact te komen met andere dame(s) die ook uit (omg) Enschede komen.

Wie weet tot mails.

Groetjes Ilse

(ilseterwoerd@hotmail.com)
Ilse, ik zou er snel je email met je echte naam weghalen. Je komt zo vast aan vrienden maar ik ben bang niet de juiste.

Is het misschien een idee om ergens te gaan sporten om in contact te komen met andere mensen. Of in de speeltuin en met kindje.
Hallo Pinky

Bedankt voor je tips.

Ik woon nu nog in Arnhem en vind dit een leuke manier om met anderen in contact te komen. Speeltuin is ook goed idee natuurlijk, maar aangezien ik er nog niet woon

Mijn naam is niet mijn echte naam en het emailadres is een email adres wat ik alleen voor dit soort dingen gebruik.

Groetjes Ilse
Even een tvp. We moeten nu weg, maar zodra ik tijd heb mail ik je!
Hallo FF

Wat leuk! Ik wacht je mail af!

Groetjes Ilse
Hoi hoi

Ik ben Mirian 30 jr, en woon samen met mijn vriend in Enschede sinds 1,5 jaar.

Omdat mijn vriendinnen wat verder weg wonen lijkt het me ook leuk om via deze weg in contact te komen met andere meiden.

We hebben nog geen kind maar willen wel graag..

Wanneer kom je hier wonen dan?

groetjes Mirian
De reactie van pinky vind ik een beetje vreemd, dit forum is juist bedoeld voor nieuwe contacten, en ik heb er goede ervaringen mee.

Ilse, ik ben 30 en woon in Haaksbergen.

Met Mirian al mailcontact om eens met meerdere meiden af te spreken, lijkt het je leuk om aan te sluiten?

Gr. Diana
Hallo Mirian en Diana

Bedankt voor jullie reacties. leuk!

Het lijkt me zeker leuk om een keer met zn allen af te spreken.

27 April is de laatste dag dat we in Arnhem wonen en daarna moeten we verhuizen :-) We zijn nog wel in onderhandeling over een woning, maar vanaf de 27e zijn we weer in Twente dat zo wie zo.

Groetjes Ilse
Hoi Ilse,

vrijdag 24 feb spreken Mirian en ik met een aantal meiden af 's avonds in enschede voor een borrel,

kan je dan al aansluiten?

Groetjes,

Diana
Hoi Ilse en andere dames,

zoals je hierboven wel kunt lezen houden we de 24e een meeting/borrel.

Heb je zin om mee te doen, aarzel dan niet en stuur me ff een mailtje mirian2008@live.nl

groetjes Mirian

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven