Vriendinnen Den Haag

22-06-2011 15:14 4 berichten
Hallo

Ik (23) woon in Voorburg en heb sinds kort een huisje gekocht waar ik druk in aan het klussen ben. Ik heb hier een paar lieve vriendinnen wonen en ook wat verder weg, maar ik zoek nog wat leuke meiden om leuke dingen mee te beleven en het gezellig te maken.

Ik merk dat ik veel behoefte heb om gewoon leuke dingen te doen en lol te hebben en het leven als een avontuur aan te gaan. Daarom ben ik op zoek naar spontane meiden die op zn tijd wel eens van iets geks houden.

Ik houd van sporten, dansen, wijntjes op een terras, lekker eten, reizen, shoppen, kletsen, social media en meer. Ik ben overal wel voor te porren

Ik zoek niet per se new best friends, maar gewoon meiden om eens spontaan wat mee af te spreken om een terrasje te pakken of iets te ondernemen

Ik hoor je graag

Ps. Mn vorige bericht had ik op een of andere manier gesloten, vandaar dat deze opnieuw geplaatst is.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben Tinks, ben 19 en woon sinds vorig jaar samen in Den haag.

Ik vind het leuk om ergens wat te drinken, shoppen, uiteten te gaan of gewoon op de bank een filmpje te kijken. Ik ben niet echt dol op stappen/grote feesten, maar verder vind in bijna alles wel leuk!

Het lijkt me leuk om wat van je te horen!
Hoi!

Ik wou ook nog even reageren! Beetje laat misschien...

Ik ben 21 en ik woon sinds mei hier in Den Haag! Ik ken hier nog bijna geen mensen dus ik ben op zoek naar gezellige meiden!

Ik vind het ook leuk om terrasjes te pakken, thee te leuten, lekker te eten, uitstapjes te maken of te shoppen.. Noem maar op!

Tot horenss?!

(Miirjam_@live.nl)
Mij lijkt het ook gezellig wat nieuwe contacten om leuke dingen mee te doen!

tanja.1986@live.nl

Groetjes (hoop van jullie te horen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven