Vriendinnen gezocht Achterhoek

21-01-2009 08:50 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een spontane, gezellige meid van 31 uit omgeving Winterswijk die op zoek is naar vriendinnen om samen leuke dingen mee te ondernemen.

Dingen die ik leuk vind zijn: shoppen, uit eten gaan, terrasje pakken, dagje/weekendje weg, bioscoop/theater, strand, af en toe stappen enz. Spreekt dit je aan en kom je uit de buurt (afstand is niet heel erg belangrijk, maar om iets aan te geven: Doetinchem-Enschede-Zutphen) stuur dan een mailtje naar miertje77@gmail.com en wie weet kunnen we dan binnenkort samen een keertje op pad!
Hallo Viva-leden, ik wil graag nieuwe vrienden maken. Ik heb een internationale vrouwenbeweging en wenst via deze medium nieuwe contacten te maken. www.swin-u.ning.com

Wil je meer over mij weten bezoek: www.selfmadeacademy.nl

Groetjes,

selfmade
quote:selfmade schreef op 21 januari 2009 @ 08:52:

Hallo Viva-leden, ik wil graag nieuwe vrienden maken. Ik heb een internationale vrouwenbeweging en wenst via deze medium nieuwe contacten te maken. www.swin-u.ning.com

Wil je meer over mij weten bezoek: www.selfmadeacademy.nl Je kan me ook mailen naar: info@selfmadeacademy.nl

Groetjes,

selfmade
Ah wat zielig, Miertje probeert vrienden te maken en Selfmade pikt het topic in.

Wel slim hoor Selfmade, als je zelf dit topic had geopend was het meteen weer weggehaald omdat je reclame maakt voor je website!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven