Vriendinnen gezocht omgeving Sittard

01-05-2008 16:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik weinig vriendinnen heb en mijn leven op een positieve manier aan het omgooien ben horen daar, vind ik, ook nieuwe vriendinnen bij.

Ik ben op zoek naar leuke meiden uit Sittard of omgeving om samen leuke dingen te ondernemen zoals naar de film gaan, etentjes, terrasje pikken, kroegentocht etc.

Zelf ben ik 25 en enkele trefwoorden die op mij van toepassing zijn zijn:

- sociaal maar niet bepaald initiatiefrijk (hoewel ik daar aan werk)

- gezellig maar niet bang voor serieuze gesprekken

- dierenvriend

- gevoel voor humor

- loyaal

Kan jij je vinden in bovenstaande en wil je met me in contact komen, laat hier dan een berichtje achter. Ik zorg dan dat je via de Angels mijn e-mailadres krijgt.
Hoi,

ik ben zelf 27 jaar. Ik woon in Urmond.

Na een jarenlange relatie nu weer alleen en op zoek naar nieuwe contacten

Groetjes
Hallo, ik ben Tessie, 22 jaar. dit topic is wel al oud, maar het spreekt me wel aan. Misschien dat fel nog eens kijkt of er reacties op komen.

groetjes.
Hoi ook ik wil mijn leven op een positive manier omgooien ... En ben daardoor ook op zoek naar leuke nieuwe vriendinnen... Ik ben 24 en woon in sittard... Hoop dat er nog mensen zijn die dit lezen aangezien dit topic al zo oud is...

Groetjes!
quote:286 schreef op 18 januari 2009 @ 00:00:

Hoi ook ik wil mijn leven op een positive manier omgooien ... En ben daardoor ook op zoek naar leuke nieuwe vriendinnen... Ik ben 24 en woon in sittard... Hoop dat er nog mensen zijn die dit lezen aangezien dit topic al zo oud is...

Groetjes!

Hallo,

Leuk dat je reageert. Misschien kunnen wij elkaar toevoegen op msn? Ik weet namelijk niet of fel nog controleert op nieuwe reacties op haar bericht.

Groetjes Tes
Ja lijkt me leuk ... Mijn email adres is: kickyv@hotmail.com...
Hoi 286 en Teszz,

Wat leuk dat er toch nog iemand reageert op mijn topic. Ik heb er idd lang niet meer naar gekeken maar in mijn mailbox stond een berichtje van Viva dus zodoende ben ik maar weer eens gaan kijken. Nieuwe vriendinnen zijn nog altijd welkom :-)

Misschien kunnen we een keer met ons drieen iets gaan drinken om te kijken of het tussen ons klikt.

Ik hoor wel van jullie.

Groetjes!
Hoi Fel

Nou dat lijkt mij erg leuk . Heb je ook msn? Anders kun je me toevoegen, M'n emailadres staat hierboven ergens in een berichtje .
Hallo fel,

het lijkt mij ook heel leuk om elkaar beter te leren kennen. Ik woon ook in Sittard. We kunnen eerst misschien wel op msn kennis maken. Heb je msn?

groetjes Tessie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven