vriendinnen gezocht
zaterdag 6 april 2013 om 18:55
Ik ben Petra, 33 jaar, werk in de zorg, ben getrouwd, heb geen kinderen, woon tussen Breda en Roosendaal, ben op zoek naar gezellige vriendinnen waar je leuke dingen mee kunt ondernemen, wat ik leuk vind om te doen is high tea, winkelen, wandelen, zwemmen, naar de sauna gaan, lunchen, fitnessen een dagje op stap gaan.. Spreek dit je aan, laat dan iets van je horen.
Groetjes Petra
Groetjes Petra
maandag 8 april 2013 om 17:10
Hoi!
Als je het leuk vindt mag je me wel een mailtje sturen. Ik woon niet helemaal in de duurt, maar ook weer niet zo ver dat een -geplande- vriendschap niet mogelijk is.
Stuur me maar een mailtje anders; marelsmarels@gmail.com
Als je het leuk vindt mag je me wel een mailtje sturen. Ik woon niet helemaal in de duurt, maar ook weer niet zo ver dat een -geplande- vriendschap niet mogelijk is.
Stuur me maar een mailtje anders; marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
maandag 8 april 2013 om 17:22
Hoi Goudsbloem en Marels,
Leuk dat jullie een berichtje hebben achtergelaten. Ik denk dat ik misschien toch beter match met iemand die zelf ook moeder is, omdat dit zo'n wezenlijk onderdeel uitmaakt van mijn leven.
Dus ik wacht nog even af! Voor jullie beiden: een fijne vriendschap wens ik jullie toe.
Leuk dat jullie een berichtje hebben achtergelaten. Ik denk dat ik misschien toch beter match met iemand die zelf ook moeder is, omdat dit zo'n wezenlijk onderdeel uitmaakt van mijn leven.
Dus ik wacht nog even af! Voor jullie beiden: een fijne vriendschap wens ik jullie toe.
maandag 8 april 2013 om 18:38
Oh, ik snap het al Quispel, je bent nieuw op het forum en hebt waarschijnlijk het verkeerde topic geopend.
Jouw topic staat ietsjes lager in de lijst, er is al iemand die zich gemeldt heeft die graag een e-mailvriendschap op wil bouwen.
Mijn reactie was specifiek ook een antwoord op het oproepje van Goudsbloem. We wonen redelijk bij elkaar in de buurt en lijken verder ook wel overeenkomsten te hebben
Succes met het vinden van een vriendin!
Jouw topic staat ietsjes lager in de lijst, er is al iemand die zich gemeldt heeft die graag een e-mailvriendschap op wil bouwen.
Mijn reactie was specifiek ook een antwoord op het oproepje van Goudsbloem. We wonen redelijk bij elkaar in de buurt en lijken verder ook wel overeenkomsten te hebben
Succes met het vinden van een vriendin!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 9 april 2013 om 10:36
Hoi hoi,
Zo te lezen gaat er iets mis, kan gebeuren
Voor degene die op mijn oproepje wil reageren
mag je mij ook mailen op petravmeer@live.nl
Groetjes Petra
Zo te lezen gaat er iets mis, kan gebeuren
Voor degene die op mijn oproepje wil reageren
mag je mij ook mailen op petravmeer@live.nl
Groetjes Petra