Vriendinnen in Amsterdam!

15-08-2010 17:56 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!

Mijn vriendenkring kan wel een oppepper gebruiken, vandaar dit oproepje Ik woon al een aantal jaar in Amsterdam, maar doordat veel vriendinnen inmiddels weer buiten de stad zijn gaan wonen is afspreken vaak lastig dus vandaar dat ik op zoek ben naar leuke meiden die het gezellig vinden samen op pad te gaan.

Ik ben 25 jaar, werk fulltime en woon (zo goed als) samen met mijn vriend en mijn 2 katten. Ik mijn vrije tijd sport ik graag (hardlopen & fitness) ga ik graag shoppen, een terrasje pakken (niet alleen in Amsterdam, vind Haarlem of Zandvoort ook erg gezellig), zo op zijn tijd vind ik het leuk om te gaan stappen (of naar een leuk salsafeestje te gaan), maar ik vermaak me ook prima met een goed boek op de bank of met vriendinnen en een pot thee of een wijntje.

Mocht dit je aanspreken en lijk het je leuk om wat af te spreken, kun je me een berichtje sturen, of een mailtje op lovethesun@hotmail.nl

Groetjes en hopelijk tot horens!

Alle reacties Link kopieren
Hoi Sjimie, ik woon ook samen en sinds februari in Amsterdam.

Ik heb hier al wat mensen leren kennen, maar het lijkt mij leuk om wat met je af te spreken.

Ik ben 28 jaar oud, geef biologie op een middelbare school, zit sinds kort op streetdance( waar ik soms nog niks van bak, maar ik vind het wel leuk.) , ik vind het leuk om te schilderen, lezen, series kijken , in de zomer een terasje pikken( blijburg is een grote favoriet) of in het park te vertoeven.

Hoor ik snel wat van je?

Groetjes Pauline

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven