Vriendinnen in Arnhem

08-01-2012 13:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhey,

Onderstaand berichtje had ik al eerder geplaatst, maar ik heb volgens mij iets raars gedaan toen ik zelf een reactie plaatste. Zie dat er geen reacties meer geplaatst kunnen worden namelijk..dus bij deze opnieuw:)

Ik merk dat ik het jammer vind dat ik maar weinig vriendinnen in mijn omgeving heb wonen. Een keertje afspreken betekent daardoor vaak minimaal een maand vooruit plannen. En dat terwijl ik het juist zo fijn vind om even bij elkaar op de thee te gaan, samen te eten, ergens te gaan lunchen etc., zonder meteen een hele dag te moeten plannen omdat de reistijd anders niet te doen is.

Ik ben zelf 25 en zoek dan ook meiden rond die leeftijd. Ik werk al een aantal jaar en zit dus niet meer in het studentenleven. Ik ga nog graag op stap of lekker een wijntje drinken in een leuk cafeetje. Maar ben daarnaast ook een giga huismus:P Kijk graag de series Grey's Anatomy, Dexter, Prison Break en vind het heerlijk om daarbij op de bank te hangen.

Herken jij jezelf hierin? En heb je niet zo giga vol leven dat ik ook met jou altijd weken vooruit moet plannen? Dan hoor ik graag iets van je:)

xx
Hi mup,

36 ook goed? Ben zelf ook op zoek naar nieuwe vriendinnen in arnhem
lijkt me erg gezellig! Ben ook 25 en ben sinds kort klaar met mijn opleiding die ik naast werk doe, dus heb zelf weer meer tijd!
@sam:

Als je het niet heel erg vind ben ik wat meer op zoek naar mensen van mijn eigen leeftijd. Hmm voelt echt heel vervelend om dit zo te zeggen..maar ik zag wel dat er nog meer topics lopen over het vinden van vriendinnen in arnhem, misschien heb je daar meer aansluiting?

@ salsagirl, leuk! Ik zal eens kijken of ik je een privebericht kan sturen zodat ik wat meer over mezelf kan vertellen (doe ik liever niet in het openbaar)
Hi meid,

Geeft toch niet! Ik vond het al heel leuk om iemand uit arnhem tegen te komen.

Have fun!
Okee gelukkig:)