Vriendinnen in Arnhem

08-01-2012 13:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhey,

Onderstaand berichtje had ik al eerder geplaatst, maar ik heb volgens mij iets raars gedaan toen ik zelf een reactie plaatste. Zie dat er geen reacties meer geplaatst kunnen worden namelijk..dus bij deze opnieuw:)

Ik merk dat ik het jammer vind dat ik maar weinig vriendinnen in mijn omgeving heb wonen. Een keertje afspreken betekent daardoor vaak minimaal een maand vooruit plannen. En dat terwijl ik het juist zo fijn vind om even bij elkaar op de thee te gaan, samen te eten, ergens te gaan lunchen etc., zonder meteen een hele dag te moeten plannen omdat de reistijd anders niet te doen is.

Ik ben zelf 25 en zoek dan ook meiden rond die leeftijd. Ik werk al een aantal jaar en zit dus niet meer in het studentenleven. Ik ga nog graag op stap of lekker een wijntje drinken in een leuk cafeetje. Maar ben daarnaast ook een giga huismus:P Kijk graag de series Grey's Anatomy, Dexter, Prison Break en vind het heerlijk om daarbij op de bank te hangen.

Herken jij jezelf hierin? En heb je niet zo giga vol leven dat ik ook met jou altijd weken vooruit moet plannen? Dan hoor ik graag iets van je:)

xx
Hi mup,

36 ook goed? Ben zelf ook op zoek naar nieuwe vriendinnen in arnhem
lijkt me erg gezellig! Ben ook 25 en ben sinds kort klaar met mijn opleiding die ik naast werk doe, dus heb zelf weer meer tijd!
@sam:

Als je het niet heel erg vind ben ik wat meer op zoek naar mensen van mijn eigen leeftijd. Hmm voelt echt heel vervelend om dit zo te zeggen..maar ik zag wel dat er nog meer topics lopen over het vinden van vriendinnen in arnhem, misschien heb je daar meer aansluiting?

@ salsagirl, leuk! Ik zal eens kijken of ik je een privebericht kan sturen zodat ik wat meer over mezelf kan vertellen (doe ik liever niet in het openbaar)
Hi meid,

Geeft toch niet! Ik vond het al heel leuk om iemand uit arnhem tegen te komen.

Have fun!
Okee gelukkig:)

Salsagirl ik heb een vriendschapsverzoek naar je gestuurd, misschien dat ik je dan een bericht kan sturen? Kon nu nergens vinden hoe ik dat kon doen..
hoi hoi!

ik ben ook 26 woon in Arnhem...Ik werk ook sinds een half jaar en merk inderdaad dat ook met mijn vriendinnen het lastig is om spontaan iets af te spreken...de meeste wonen ook samen en ( ik heb wel een vriend, woon niet samen) en zijn helaas minder flexibel! Cafeetje of thee drinken, of samen sporten misschien ook leuk...stuur me anders een berichtje:)?
@ mup Ik kijk morgen je vriendschapsverzoek ik zit nu online op mijn mobiel en ik kan niet naar mijn profiel ik heb iig nog niet ontdekt hoe dat zou moeten
@ Salsagirl

Dans je in Arnhem bij een Ziko of een van de andere salsadansscholen?
@ Schorpioentje, op dit moment heb ik nergens les en dans ik alleen op feestjes:D Dans jij ook?
haha nee ook alleen op feestjes...heb altijd wel graag een keer een salsa cursus willen doen...dus hoopte stiekem dat je naam impliceerde dat je daar vaak kan dan heb ik een goed excuus om een keer over de drempelvreens heen te zetten zonder danspartner..naja wie weet leuk om een keer te doen:P
Haha dat laatste kan altijd hoor ik ken de dansscholen in Arnhem wel:-)
@ Schorpioentje ik heb je gisteren een bericht gestuurd:)

@ Salsagirl: ik móet nu echt naar bed van mezelf want anders kom ik morgen mn bed niet uit. Woensdag ben ik vrij, dan stuur ik jou ook een berichtje met mn mailadres!

Trusten:)
Fijn dan zijn ze aangekomen dus
@ Mup:

Huh waar dan ik zie nergens een bericht van jou!

@ Salsagirl.. Ja goed plan!

@ Both, wie weet kunnen we alledrie weet nie of MUP van salsa houdt:p
ow hmm vreemd..heb het gewoon gedaan via jouw profiel en dan een bericht gestuurd..kun je em nog steeds niet vinden?Ik zal nog eens kijken of ik je nog een bericht kan sturen.

Enne ik heb ook gesalsadanst:D Vind het nu alleen niet meer zo leuk, dus een salsafeestje hoeft van mij niet perse;)
Was ik weer. Salsagirl ik heb jou een berichtje gestuurd met mn emailadres.

Schorpioentje: heb jou dit keer maar een mail gestuurd via Viva (kan blijkbaar ook al), issie nu wel aangekomen?

xx
Haha grappig dat je dat ook hebt gedaan wel toevallig!! Schorpioentje ik heb jou een vriendschapsverzoek gestuurd! Ik vond dat berichten sturen via profiel maar vaag... Kunt denk ik beter mailen
Had je mijn berichtje wel ontvangen dan? Ik zie nu dat mijn vorige berichtje beetje vaag is..bedoelde dat ik je een bericht heb gestuurd en daarin mn emailadres heb geschreven, zodat we kunnen mailen..
ik heb je berichtje ontvangen... alleen daar staat niet jou mailadres in. Mail mij anders op nikkie4321@hotmail.com (is niet mijn serieuze mailadres vandaar dat ik hem hier best op durf te schrijven) Mail daar anders heen dat is denk ik makkelijker. Ik weet niet of je mijn berichtjes hebt gekregen (twee tot nu toe) maar als ik verzend krijg ik daarna de pagina dat ik niet ingelogd ben (wat ik wel ben) dus vaag...
Boehoe ik zie nergens berichten..

ik lees "er heeft niemand een bericht voor je achtegelaten :S"

ik heb alleen een serieus emailadres..

wordt nog een dilemma zo whaha overgaan op rooksignalen?

Viva blokt onze contacten denk ik:)

Heb wel vrienschapverzoeken ontvangen maar had ook al een mail aan jou gestuuurd ( mup) maar zeker ook nie ontvangen

ik zeg slecht werkend principe dit,,wat nu?
Whaha bij mij staat hetzelfde schorpioentje!

Maar goed we hebben nu iig het emailadres van salsagirl..als we haar nou allebei mailen, kan zij onze emailadressen weer aan elkaar doorgeven..dus die van jou aan mij en andersom, snappie?

Ik moet me nu eerst eens even gaan fatsoeneren, ben net uit bed (schandalig..) maar ergens vandaag komt er een mail aan salsagirl!
wat een luxe ben je vrij??

ja slim van je zal haar straks mailen!
Jah mail mij maar!! Gezellig!! Ik heb net mup teruggemaild!
Jazeker, ik ben vrij vandaag:) Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven