vriendinnen omgeving Zutphen

13-05-2009 13:59 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Binnen korte tijd zal ik verhuizen naar Bronkhorst vanuit Haarlem

Omdat ik er nu al de helft van de tijd ben en ik nog niemand in de buurt ken, ben ik op zoek naar vriendinnen!

Via dit forum heb ik al leuke meiden leren kennen in Haarlem en gezellige avondjes uit gehad, dus ben ervan overtuigd dat het in de regio Zutphen ook zal worden, gezelligheid maak je immers zelf toch?? Het clubje in Haarlem bestaat nu uit een vaste club van ongeveer 16 meiden en zal ze best straks missen!

Ben jij tussen de 25 en 40 jaar en hou je ook van borrelen, kletsen, uit eten, stuur dan een mailtje naar mij en wie weet zien we elkaar binnenkort!

Groetjes
Ik kom over niet al te lange tijd in gemeente berkelland te wonen. (de buurgemeente)

Ik ben 27 een het lijkt me erg gezellig om b.b. te gaan stappen in enschede, markelo oid.
Hi Suzeli

Ik ben 24 en woon ook in de gemeente Berkeland. Lijkt het je leuk om de omgeving te ontdekken dan kan ik je daarbij helpen. Zelf hou ik van stappen, terrassen, winkelen, lezen, op vakantie gaan kortom echte meiden dingen :-)

Groetjes Dior
Hallo meiden,

Ik ben 28 en woon sinds kort in Doetinchem. Het lijkt me leuk om wat meer mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen! Jullie kunnen mij eventueel mailen op friez80@hotmail.com.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven