vriendinnen regio amsterdam
woensdag 28 april 2010 om 16:01
Hallo Meiden,
Ik ben op zoek naar gezellige leuke dames. leeftijd: ben zelf net 36 geworden maar age is just a number.
Shoppen, terras, theater, filmpje.
Een leuke hechte vriendschap opbouwen. Ik mis dat namelijk.
Gewoon iemand waar je je verhaal kwijt kunt.
Vaak bijft het bij de berichten op het forum.
Erg jammer.
Ik hoop leuke reacties te ontvangen, kunnen we elkaar beter leren kennen.
groetjes, Brigitte
Ik ben op zoek naar gezellige leuke dames. leeftijd: ben zelf net 36 geworden maar age is just a number.
Shoppen, terras, theater, filmpje.
Een leuke hechte vriendschap opbouwen. Ik mis dat namelijk.
Gewoon iemand waar je je verhaal kwijt kunt.
Vaak bijft het bij de berichten op het forum.
Erg jammer.
Ik hoop leuke reacties te ontvangen, kunnen we elkaar beter leren kennen.
groetjes, Brigitte
zaterdag 15 mei 2010 om 08:54
Hai!
Lijkt me erg gezellig! Ik ben zelf 31 en net als jij dol op terrasjes, lekker eten, shoppen, maar houd ook erg van reizen, stedentrips, festivals bezoeken, koken voor vrienden etc!
Lijkt het je leuk om in contact te komen, kan je mij mailen op hollandsmeisje31@gmail.com
Lijkt me erg gezellig! Ik ben zelf 31 en net als jij dol op terrasjes, lekker eten, shoppen, maar houd ook erg van reizen, stedentrips, festivals bezoeken, koken voor vrienden etc!
Lijkt het je leuk om in contact te komen, kan je mij mailen op hollandsmeisje31@gmail.com
maandag 17 mei 2010 om 21:21
Hoi Brigitte,
Hier ben ik dan...een leuke meid meid van 35 jaar..;o) Ben vrijgezel en kom uit Almere. Hou net als jij van shoppen, terrasje of filmpje pakken en allerlei andere leuke, gezellige dingen om te doen. Helaas is mijn vriendengroepje in de loop van de tijd aardig gekrompen, mede door huisje, boompje, beestje van de meeste. Het lijkt me leuk om met je in contact te komen, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Je kan me mailen op hmldebakker@hotmail.com
Groetjes helen
Hier ben ik dan...een leuke meid meid van 35 jaar..;o) Ben vrijgezel en kom uit Almere. Hou net als jij van shoppen, terrasje of filmpje pakken en allerlei andere leuke, gezellige dingen om te doen. Helaas is mijn vriendengroepje in de loop van de tijd aardig gekrompen, mede door huisje, boompje, beestje van de meeste. Het lijkt me leuk om met je in contact te komen, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Je kan me mailen op hmldebakker@hotmail.com
Groetjes helen
donderdag 20 mei 2010 om 20:08
hoi brigitte,
ik ben 34 jaar en woon in amsterdam,
lijkt me gezellig om met je in contact te komen,
mijn mail is iris3009@hotmail.com
leuk om wat van je te horen!
groet
ik ben 34 jaar en woon in amsterdam,
lijkt me gezellig om met je in contact te komen,
mijn mail is iris3009@hotmail.com
leuk om wat van je te horen!
groet
maandag 24 mei 2010 om 21:05
Hoi Brigitte,
Ik ben 31 en onlangs verhuisd naar Amsterdam. Geweldige stad alleen mis ik vrienden om van de stad te genieten, omdat ik die allemaal 'achter heb gelaten'.
Het lijkt me leuk om met je in contact te komen en kijken of het klikt (NieuwInAdam@gmail.com).
Groetjes!
Ik ben 31 en onlangs verhuisd naar Amsterdam. Geweldige stad alleen mis ik vrienden om van de stad te genieten, omdat ik die allemaal 'achter heb gelaten'.
Het lijkt me leuk om met je in contact te komen en kijken of het klikt (NieuwInAdam@gmail.com).
Groetjes!
vrijdag 11 juni 2010 om 13:56
Hallo meiden,
Ik heb jullie gemailt, ben helaas niet elke dag online.
Ik hoop dat we via de mail binnenkort wat kunnen afspreken.
Zou jammer zijn als het hierbij bleef.
mochten jullie mij nog willen mailen kan dat op brigitte.1974@hotmail.com
groetjes, Brigitte
Ik heb jullie gemailt, ben helaas niet elke dag online.
Ik hoop dat we via de mail binnenkort wat kunnen afspreken.
Zou jammer zijn als het hierbij bleef.
mochten jullie mij nog willen mailen kan dat op brigitte.1974@hotmail.com
groetjes, Brigitte
donderdag 17 juni 2010 om 22:13
Hi Brigitte,
Ik kan ook nog wel een leuke vriendinnen gebruiken!
Geboren en getogen Amsterdamse, samenwonend in Centrum en dol op gezelligheid...
Mijn mailadres is: danielle@pa-plus.nl.
Groetjes,
Dani
Ik kan ook nog wel een leuke vriendinnen gebruiken!
Geboren en getogen Amsterdamse, samenwonend in Centrum en dol op gezelligheid...
Mijn mailadres is: danielle@pa-plus.nl.
Groetjes,
Dani
zaterdag 26 juni 2010 om 20:38
Hi meiden,
Is er nog plaats voor deze 29 jarige? Ik woon in Amsterdam en ben dol op gezelligheid!
Hebben jullie al e-mailcontact met elkaar?
Groet!
meisjeamsterdan@gmail.com
Is er nog plaats voor deze 29 jarige? Ik woon in Amsterdam en ben dol op gezelligheid!
Hebben jullie al e-mailcontact met elkaar?
Groet!
meisjeamsterdan@gmail.com
zaterdag 26 juni 2010 om 20:56
E-mailadres moet zijn: meisjeamsterdam@gmail.com
donderdag 8 juli 2010 om 22:26
Hoi Brigitte en andere dames,
Deze gezellige meid (36, zie er jong uit hoor) zoekt ook nog gezellige meiden!! -:)
Hebben jullie al een keer afgesproken met elkaar?
Kan ik nog aanhaken?
Mail dan naar honingdrop36@gmail.com
Groetjes
Deze gezellige meid (36, zie er jong uit hoor) zoekt ook nog gezellige meiden!! -:)
Hebben jullie al een keer afgesproken met elkaar?
Kan ik nog aanhaken?
Mail dan naar honingdrop36@gmail.com
Groetjes