Vriendinnen Utrecht

15-05-2014 20:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Utrecht en ben afgestudeerd en net aan het werk. Mijn vriendinnen wonen door het hele land en ik zou het leuk vinden om wat meer contacten in Utrecht te hebben om mee af te spreken. Ik vind het heel erg leuk om een filmpje te pakken of om een keer een gezellig bij te kletsen op een terrasje met een wijntje of uit eten te gaan.

Lijkt dit je wat? Dan hoor ik graag van je.
Hey!

Ik kom zelf uit Amsterdam, maar dat is 15 minuutjes reizen naar Utrecht. Ik heb hier in de buurt ook weinig contacten.

Ik vind koken en wandelen ook erg leuk. En series/films kijken, terrasje . Ik ben 23 en bijna klaar met mijn bachelor. Uiteindelijk wil ik nog graag een master doen, maar voor komend jaar zoek ik een baantje.
If we don't get lost, we'll never find a new route
Hee kwartier88 en kiiwi!

Wellicht niet het eerst wat jullie verwachten hier; een reactie van een man op viva. Toch sluit ik mij graag bij jullie aan . Ik ben zelf 24, afgeronde bachelor en master, overweeg een tweede master, omdat werk vinden niet meevalt...

Ik woon zelf in Amsterdam, maar het is inderdaad maar iets van een kwartiertje vanaf Amstel of 20 minuutjes met de auto .

Ik hou van festivals, reizen, terrasjes, sporten en van lekker eten (koken). Grootste deel van mijn vrienden wonen elders, nog thuis of hebben een relatie, waardoor ik ze helaas niet zo veel meer zie.
Hoi Kiiwi en Casperh

Leuk dat jullie hebben gereageerd . Amsterdam is idd niet erg ver met de trein. Misschien kunnen jullie mailen dan kunnen we wat afspreken. Mijn email, speciaal hiervoor aangemaakt, is: utrechtennogwat@gmail.com
Hallo, ik woon ook in Utrecht en ik ben 25 jaar. Ik heb lang in een ander land gewoond waardoor ik niet veel contacten in Nederland heb. Ik hou zelf van koken, film, muziek, musea, terrasje pakken, wandelen, hardlopen en ook veel van koken.
Ik heb je net een mailtje gestuurd kwartier88!
Hoi kwartier88, kiiwi, casperh89 en g04!

Ik ben 22, woon in Utrecht en ben mijn bachelor aan het afronden. En ik ben ook op zoek naar wat nieuwe contacten! Mijn hobby's zijn koken, lezen, wijntjes/biertjes drinken, filmhuis en reizen. Als jullie het leuk vinden kunnen we wat afspreken
...
Ohh ohh helemaal vergeten weer te reageren. Sorry. Ik heb drukke weken gehad. Ik ga voor vrijdag nog reageren op iedereen die gemaild heeft en dan stuur ik een datum prikker rond.
Er is inmiddels een whatsappgroep in het leven geroepen om met meerdere mensen af te spreken. Eerste idee is nu vrijdag 13 juni met een groep (we hebben nu 12 leden uit A'dam en Utrecht) ergens Nederland - Spanje te kijken. Maar uiteraard is er ook ruimte voor andere ideeën! Mochten jullie willen aanhaken stuur dan even een berichtje!
Is er nog plek voor nog een meisje??;)

Ben 24 jaar, woon in Nieuwegein, werk, deeltijdopleiding.... Houd van dansen, skaten, buiten zijn, lezen..... Ohja,,, en eten ;)

Ik hoor het wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven