Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Vriendschap gezocht. Maarssen, Zeist, Soesterberg, Utrecht

12-08-2018 13:36 3 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Ik ben Marjolein en ben 30 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en hond in Maarssen. Over ongeveer 1 jaar zullen we gaan verhuizen naar Soesterberg.

Ik ben op zoek naar nieuwe vriendschappen in het leven en wil mijn netwerk graag vergroten. Afspreken met een groepje meiden lijkt me ook erg gezellig.

Ik vind het belangrijk dat een vriendschap over en weer is, dat je kan lachen en kan huilen samen, vertrouwen en eerlijkheid en samen leuke dingen kunnen ondernemen. Ik sta graag positief in het leven en ga ook graag om met mensen die positief zijn.

Mijn hobby's zijn: fotograferen, wandelen alleen of met de hond, koken en bakken, sporten, musicals, terrasje of lekker genieten in de sauna.

Groetjes Marjolein
Hoi Marjolein,

Lijkt mij gezellig om met elkaar in contact te komen.
Ik ben Veronica, 35 jaar en woon in Utrecht. Ik heb zelf een kat.

Ik ga graag naar een muscial/theater toe. Maar een concert of festival vind ik ook leuk. Een terrasje pakken altijd goed. Sauna vind ik heerlijk. Ik boks 1 keer in de week. Heerlijk om lekker los te gaan.

Mijn emailadres is veronicadenhertog23@hotmail.com.

Hoop wat van je te horen.

Groetjes Veronica
Hi, ik ben Manon en ben ook opzoek naar nieuwe vriendschappen. Ik woon in Utrecht en ken daar niemand. Ik ben overal voor in en houd van gezelligheid, lekker koken en een drankje. Daarnaast sport ik graag, bezoek ik graag concerten enz.

Mijn mail is: manonrook@gmail.com

Groetjes

quote=marjo1987 post_id=28885795 time=1534073761 user_id=350749]
Hallo allemaal,

Ik ben Marjolein en ben 30 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en hond in Maarssen. Over ongeveer 1 jaar zullen we gaan verhuizen naar Soesterberg.

Ik ben op zoek naar nieuwe vriendschappen in het leven en wil mijn netwerk graag vergroten. Afspreken met een groepje meiden lijkt me ook erg gezellig.

Ik vind het belangrijk dat een vriendschap over en weer is, dat je kan lachen en kan huilen samen, vertrouwen en eerlijkheid en samen leuke dingen kunnen ondernemen. Ik sta graag positief in het leven en ga ook graag om met mensen die positief zijn.

Mijn hobby's zijn: fotograferen, wandelen alleen of met de hond, koken en bakken, sporten, musicals, terrasje of lekker genieten in de sauna.

Groetjes Marjolein
[/quote]

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven