Wandel & koffie 010

08-07-2020 18:02 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi!
Het lijkt mij leuk om 1x per maand op vrijdagochtend met een groepje te gaan wandelen. Lekker buiten en daarna ergens een koffie'tje doen. Geen prestatie, uurtje wandelen en daarna gezellig wat kletsen met een drankje. Ikzelf (47) getrouwd, 2 tieners, woonachtig in Rotterdam zoekt leuke wandelmaatjes. Loop & klets jij mee? Tot horens!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik ben ook 47 en woon in Rotterdam.
Mij lijkt het leuk om mee te wandelen.
Ik werk wel onregelmatig en kan niet altijd op vrijdagochtend.
Alle reacties Link kopieren
Oh, leuk! Als het haalbaar gaat zijn qua tijden wanneer ik peuter moet brengen en halen voor de psz wil ik ook wel mee :)
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi! Leuk dat jullie hebben gereageerd! Even afwachten of er meer reacties komen. Dan kunnen we daarna een keertje met zn allen gaan wandelen. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een pb :-D
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi! Ik had een vrijdag voorgesteld, maar is een maandelijkse zondagmiddag bijvoorbeeld ook een optie voor jullie?
Alle reacties Link kopieren
Het hangt er vanaf of ik dan vervoer heb, en mijn man niet al wat gepland heeft. Maar dat geldt om eerlijk te zijn voor elke dag :-D

Het is niet zo dat de zondag een no go is omdat het een zondag is zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk onregelmatig, dus heb niet echt een dag dat ik altijd vrij heb.
Goedemiddag,

We zijn in de tussentijd 2 maanden verder en ik ben benieuwd of er daadwerkelijk een wandel clubje is ontstaan en als dit het geval is of ik nog kan aanhaken?
Fijne dag verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Is de club ontstaan en zo ja kan ik aanhaken. Zo nee wil ook best zelf iets opstarten als er nog meer geïnteresseerden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets meer gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Nee niets ontstaan.
Ik had aangegeven dat ik liever op zondag(middag) wil wandelen omdat ik op vrijdag werk. Toen niets meer gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Is het een optie om gewoon een dag te plannen. Misschien is komende weekend erg kort dag. Maar bijvoorbeeld 19 september of zoiets als Zondag de voorkeur heeft. Of anders de 18de?

De Covid cijfers gaan in de regio helaas ook weer omhoog en ik hoor alweer dingen over regionale maatregelen. Maar als we t weekend van 18/19 hanteren wil ik best een social gedistancede wandeling / koffie momentje plannen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat weekend de zaterdag al volgepland. De zondag kan wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook zondagmiddag.
Heb je een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Okay dan doen we zondag de 20ste. Ik stuur morgen wel wat PBtjes rond. Ga nu eerst zzzz
Alle reacties Link kopieren
PBtjes verstuurd
Wat leuk dat er toch een wandel groep is ontstaan.....
Alle reacties Link kopieren
Nou ja die groep moet officieel nog ontstaan.

Ik stuur morgen nog ff een PBtje. Maar gezien er weer corona maatregelen op komst zijn wil ik even wachten tot na de persconferentie morgen.
Alle reacties Link kopieren
Met de maatregelen valt het alsnog wel mee, alleen heb ik nu zelf klachten, en ben nu dus in quarantaine. En kan ook geen test nergens krijgen ook.

Als er nog animo voor is, wil ook over twee weken in t weekend opnieuw een poging maken.

Jammer dat het er toch net niet van komt, maar wil liever geen risico's namen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven