wandelmaatjes vierdaagse 2011
zaterdag 24 juli 2010 om 15:19
In 2011 wil ik mee gaan doen aan de Nijmeegse vierdaagse, en zoek nog één of meerdere gezellige mensen die het leuk vinden om één keer in de week flink te trainen, om dan uiteindelijk gezamelijk aan de vierdaagse mee te doen.
Ik woon in Leeuwarden, ben 27 jaar, en ik hou - uiteraard - van wandelen.
Hou jij ook van wandelen, woon je in Leeuwarden of omgeving, en lijkt dit je gezellig, neem dan even contact met me op. Ik ben te bereiken via memaalderink@hotmail.com
Ik woon in Leeuwarden, ben 27 jaar, en ik hou - uiteraard - van wandelen.
Hou jij ook van wandelen, woon je in Leeuwarden of omgeving, en lijkt dit je gezellig, neem dan even contact met me op. Ik ben te bereiken via memaalderink@hotmail.com
zaterdag 24 juli 2010 om 16:55
aaii... leeuwarden is helaas ver weg.. Maar ik al zeer ongetrainde loopster wil volgend jaar ook mee doen! Dit jaar de sfeer geproefd en het lijkt me zooooo moooooi om zelf te lopen!
Dussuh: Mensen uit Nijmegen en omgeving die NIET getraind zijn mogen zich bij mij melden vivaforum87@hotmail.com
Dussuh: Mensen uit Nijmegen en omgeving die NIET getraind zijn mogen zich bij mij melden vivaforum87@hotmail.com
dinsdag 27 juli 2010 om 13:05
Hoi dames, ik heb 'm dit jaar voor het eerst gelopen (en gehaald, yeah!) en helemaal leuk, jullie plannen! Ook slim, om een trainingsmaatje te zoeken, want ik vond de training wel heftig; er gaat écht erg veel tijd in zitten (wanneer je eenmaal aan de 40 toe bent, ben je gewoon 9 uur bezig) en dan is het handig dat je iemand hebt om je door dipjes en moeilijke momenten heen te slepen (ook tijdens de Vierdaagse zelf). Zowel Nijmegen als Leeuwarden zijn helaas ver weg, maar mochten nog mensen uit de omgeving Zwolle een trainingsmaatje zoeken... ik ben van plan volgend jaar weer van de partij te zijn!
dinsdag 17 augustus 2010 om 14:19
Ik wil ook wel proberen of ik dat red.Ben pas net beetje begonnen.Vorig jaar ene enkeloperatie gehad.Ik ga 4 sept meedoen aan airborne wandeltocht en 18 sept dam tot damwandeltocht en loop dan 10 en 9 km.
Ik woon in Breukelen.Bij welk groepje mag ik?Ik wil best naar een plek reizen.
Ik hoor het wel!(hoop ik)
mariskahering@hotmail.com
Ik woon in Breukelen.Bij welk groepje mag ik?Ik wil best naar een plek reizen.
Ik hoor het wel!(hoop ik)
mariskahering@hotmail.com