wanted: meiden omgeving utrecht
dinsdag 10 november 2009 om 14:18
Hoihoi,
Ik ben een leuke, spontane meid van 26 jaar en wonend in Maarssen. Ik heb onregelmatige werktijden en dit betekent dat ik vaak doordeweeks ook lekker vrij bent om leuke dingen te ondernemen zoals winkelen, bioscoop, terrasje pakken, lekker uiteten te gaan enz.
Ik wil graag mijn vriendinnenkring wat verder uitbreiden en ben benieuwd naar de reacties die hier eventueel gaan komen.
Groetjes Maarssengirl
Ik ben een leuke, spontane meid van 26 jaar en wonend in Maarssen. Ik heb onregelmatige werktijden en dit betekent dat ik vaak doordeweeks ook lekker vrij bent om leuke dingen te ondernemen zoals winkelen, bioscoop, terrasje pakken, lekker uiteten te gaan enz.
Ik wil graag mijn vriendinnenkring wat verder uitbreiden en ben benieuwd naar de reacties die hier eventueel gaan komen.
Groetjes Maarssengirl
donderdag 12 november 2009 om 11:31
Hey Marissie82,
Leuk dat je reageert op mijn oproep.
Ik geef je mijn mailadres alvast, dat is wat makkelijker communiceren.Mijn emailadres is veronicadenhertog23@hotmail.com
Groetjes en tot mailens!
Leuk dat je reageert op mijn oproep.
Ik geef je mijn mailadres alvast, dat is wat makkelijker communiceren.Mijn emailadres is veronicadenhertog23@hotmail.com
Groetjes en tot mailens!
maandag 16 november 2009 om 10:46
maandag 16 november 2009 om 10:46
maandag 16 november 2009 om 15:57
maandag 16 november 2009 om 16:42
Meiden, wat leuk zeg!!
Ik kom graag met jullie in contact!
Dit is mijn msn-adres: marissie82@hotmail.com
Misschien kunnen we alvast msnen!
Tot snel!
Groetjes Mariska
Ik kom graag met jullie in contact!
Dit is mijn msn-adres: marissie82@hotmail.com
Misschien kunnen we alvast msnen!
Tot snel!
Groetjes Mariska
maandag 16 november 2009 om 17:49
quote:chayenne schreef op 16 november 2009 @ 15:57:
Hey Maarssengirl, Marissie82 en Keeltjuh,
lijkt me leuk om met elkaar in contact te komen.
Ik ben 29, werk fulltime en ook onregelmatig.
Mijn emailadres staat in mijn profiel, ik mail Maarssengirl (Veronica) sowieso even.
Wie weet tot snel!
hey chayenne ik probeerd op je profiel te komen en je een bericht te sturen maar of me laptop deed raar of ik snep er niet van! maar hier is mijn msn /email adress.. kayleigh20@live.nl
hoop dat je me toevoegd.
kayleigh
Hey Maarssengirl, Marissie82 en Keeltjuh,
lijkt me leuk om met elkaar in contact te komen.
Ik ben 29, werk fulltime en ook onregelmatig.
Mijn emailadres staat in mijn profiel, ik mail Maarssengirl (Veronica) sowieso even.
Wie weet tot snel!
hey chayenne ik probeerd op je profiel te komen en je een bericht te sturen maar of me laptop deed raar of ik snep er niet van! maar hier is mijn msn /email adress.. kayleigh20@live.nl
hoop dat je me toevoegd.
kayleigh
donderdag 19 november 2009 om 15:54
Omdat we toch allen in de omgeving Utrecht wonen, kan ik het net zo goed hier vragen: Is er 1 van jullie bij die ook sportief bezig is? Sportschool of plannen om te gaan?
Sinds een tijdje ben ik lid van New Style, een redelijk betaalbare sportschool in Maarssen, maar de klad komt er nu al in... waarschijnlijk dus omdat ik steeds alleen moet gaan.
Ben momenteel werkloos/ziektewet en iedereen is dus aan het werk. Iemand ? Mailen kan ook : meike-ploeg@hotmail.com
Groetjes !
Sinds een tijdje ben ik lid van New Style, een redelijk betaalbare sportschool in Maarssen, maar de klad komt er nu al in... waarschijnlijk dus omdat ik steeds alleen moet gaan.
Ben momenteel werkloos/ziektewet en iedereen is dus aan het werk. Iemand ? Mailen kan ook : meike-ploeg@hotmail.com
Groetjes !
donderdag 19 november 2009 om 17:33