wanted: meiden omgeving utrecht

10-11-2009 14:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik ben een leuke, spontane meid van 26 jaar en wonend in Maarssen. Ik heb onregelmatige werktijden en dit betekent dat ik vaak doordeweeks ook lekker vrij bent om leuke dingen te ondernemen zoals winkelen, bioscoop, terrasje pakken, lekker uiteten te gaan enz.

Ik wil graag mijn vriendinnenkring wat verder uitbreiden en ben benieuwd naar de reacties die hier eventueel gaan komen.

Groetjes Maarssengirl
Heey Maarssengirl,

Ook ik werk onregelmatig!

Lijkt me leuk om in contact te komen..

Groetjes Marissie82
Hey Marissie82,

Leuk dat je reageert op mijn oproep.

Ik geef je mijn mailadres alvast, dat is wat makkelijker communiceren.Mijn emailadres is veronicadenhertog23@hotmail.com

Groetjes en tot mailens!
heey maarssengirl,

Ik werk ook onregelmatig... deze week nachtdienst :S haha.. maar ik herken je probleem zeker dat iedereen door de weeks aan het werk is en jij vrij bent. ik woont zelf in de meern ben 23 jaar en doe de opleiding verpleegkundige.

ik hoor graag van je :D kayleigh
heey maarssengirl,

Ik werk ook onregelmatig... deze week nachtdienst :S haha.. maar ik herken je probleem zeker dat iedereen door de weeks aan het werk is en jij vrij bent. ik woont zelf in de meern ben 23 jaar en doe de opleiding verpleegkundige.

ik hoor graag van je :D kayleigh
Hey Maarssengirl, Marissie82 en Keeltjuh,

lijkt me leuk om met elkaar in contact te komen.

Ik ben 29, werk fulltime en ook onregelmatig.

Mijn emailadres staat in mijn profiel, ik mail Maarssengirl (Veronica) sowieso even.

Wie weet tot snel!
Meiden, wat leuk zeg!!

Ik kom graag met jullie in contact!

Dit is mijn msn-adres: marissie82@hotmail.com

Misschien kunnen we alvast msnen!

Tot snel!

Groetjes Mariska
quote:chayenne schreef op 16 november 2009 @ 15:57:

Hey Maarssengirl, Marissie82 en Keeltjuh,

lijkt me leuk om met elkaar in contact te komen.

Ik ben 29, werk fulltime en ook onregelmatig.

Mijn emailadres staat in mijn profiel, ik mail Maarssengirl (Veronica) sowieso even.

Wie weet tot snel!

hey chayenne ik probeerd op je profiel te komen en je een bericht te sturen maar of me laptop deed raar of ik snep er niet van! maar hier is mijn msn /email adress.. kayleigh20@live.nl

hoop dat je me toevoegd.

kayleigh
Hoi Dames,

Ik heb jullie allemaal gemaild.

Groetjes
Omdat we toch allen in de omgeving Utrecht wonen, kan ik het net zo goed hier vragen: Is er 1 van jullie bij die ook sportief bezig is? Sportschool of plannen om te gaan?

Sinds een tijdje ben ik lid van New Style, een redelijk betaalbare sportschool in Maarssen, maar de klad komt er nu al in... waarschijnlijk dus omdat ik steeds alleen moet gaan.

Ben momenteel werkloos/ziektewet en iedereen is dus aan het werk. Iemand ? Mailen kan ook : meike-ploeg@hotmail.com

Groetjes !
hahaha ik ken het heel goed.... ik zou eigenlijk wel weer moeten beginnen met sportten.. maar ik vind de sportschool zoooooooooooooooooooooooooo saai! ik vind fitness gewoon echt niet leuk... ik denk dat ik weer ga starten met zwemmen :D

groetjes...
Ja zwemmen wil ik ook weer gaan doen. Toevallig vorige maand weer eens gezwommen... (sinds 4 jaar)
-
hey augurkje.......

ik heb je toe gevoegd op msn!!! :D ik weet niet of zumba iets voor mij is maar sowieso leuk om in contact te komen :D

groetjes
quote:meikuh schreef op 20 november 2009 @ 10:10:

Ja zwemmen wil ik ook weer gaan doen. Toevallig vorige maand weer eens gezwommen... (sinds 4 jaar) best lekker he?
ik heb misschien een oplossing......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven